Crtež
Profimedia.rs
Crtež

Profimedia.rs

Crtež, Foto: Profimedia.rs

Internet portal CDM je prenio oscenu psihološkinje Radmile Đurišić da je to potpuno opravdan postupak, jer je, kako je objasnila, likovno vaspitanje veoma važno za razvoj ličnosti.

"Isto se boduje pet iz likovnog i pet iz matematike. Na kraju se sve ocene saberu i dete dobije prosečnu ocenu. Ali su se uvek vrednovali više fizika, matematika, biologija, a predmeti kao likovno, fizičko i muzičko vaspitanje, podrazumevaju se. E drago mi je da se se više ne podrazumeva", rekla je Radmila Đurišić.

 

Komentari (2)

mila

19.06.2017 20:29

Meni je baš drago što je makar u Crnoj Gori, počelo pošteno da se ocenjuje likovno. Ne znam zašto većina ljudi smatra da se podrazumeva da svi moraju imati petice ili eventualno četvorke iz likovnog? Kad dete dobije 3, 2 ili čak 1 iz matematike, to ništa nije čudno. Godinama unazad se likovno nepravedno srozava u odnosu na ostale predmete. Neka deca ne znaju ni najosnovnije da nacrtaju, a imaju 5, samo zato što su dobri u ostalim predmetima. Znači, ako imaš 5 iz matematike, imaćeš i iz likovnog.

petar

20.06.2017 13:55

Ovo je pravilno. Svaki predmet treba da bude ravnopravan. U školama je rasulo. Fizičko služi da nastavnici piju kafi. Dok na informatici vreme se provodi na društvenim mrežama i na igricama. Deca izađu iz osnovne škole a nisu naučila kolut napred ili da obrade tekst u na računaru.