Er Srbija Avion
Profimedia
Er Srbija sedišta

Promo

Er Srbija ugrađuje svetski priznata sedišta rekaro, Foto: Promo

Ukupno deset aviona erbas A319 i A320 biće preuređeno nagrađivanim vrhunskim novim sedištima u sklopu prilagođavanja poslovanja u cilju osnaživanja evropske mreže avio-kompanije, saopšteno je iz "Er Srbije".

Tanja sedišta su male težine i oblikovana tako da zauzimaju manje prostora, što omogućava "Er Srbiji" da ugradi dodatne redove sedišta, a u isto vreme da poboljša ukupan boravišni prostor i komfor za svoje goste.

Nakon renoviranja kabine, kapacitet aviona A319 povećaće se sa 128 na 144 sedišta, a u avionima A320 sa 155 na 174 sedišta, što predstavlja ukupno povećanje od preko 12 odsto u celoj floti uskotrupnih aviona, navodi se u saopštenju.

Er Srbija sedišta

Promo

Da putnici uživaju tokom leta, Foto: Promo

Nova sedišta biće ugrađena i u biznis i u ekonomskoj klasi, a prvi avion A319, registrovan pod oznakom YU-APJ, trenutno se renovira.

Generalni direktor "Er Srbije" Dane Kondić rekao je da "rekaro" sedišta štede prostor, manje su težine i obezbeđuju više prostora za noge za goste zahvaljujući svom modernom dizajnu.

Nova sedišta su oko 2,6 kilograma lakša od sedišta prethodne generacije, što će smanjiti težinu naše flote aviona erbas A320 i A319 za preko 3.500 kilograma u praznom stanju, čime će se smanjiti potrošnja goriva i emisija ugljenika.

Komentari (1)

momazver

15.05.2017 18:07

Ono....znači.... osobe sa širokotrupnim donjim delom tela, više ili manje,neće leteti?/...ako ne plate DUPLU kartu,za 2 sedišta/Ovo mi miriše na neku medicinsku diskriminaciju.