Infostan
Infostan logo
Infostan

Infostan logo

Foto: Infostan logo

Niko vam se živi neće javiti iz njihovog Kontakt centra, u šta se i uverila redakcija “Alo!“, nakon žalbi naših čitalaca. Miroslav O. koji nam se obratio putem imejla šokiran je, kako kaže, bahatošću službenika u javnim preduzećima koji ne mogu da se udostoje i jave se na jedan od pet brojeva priloženih na računu.

- Verovatno imaju jednog zaposlenog koji igra igrice ili im oprema nije u funkciji. Pokušao sam da ih kontaktiram u vezi reklamacije na pet telefona i ni na jedan se niko ne javlja. Pokušao sam i da im pošaljem imejl na adresu koju su takođe naveli, ali se ista vratila sa obrazloženjem da je inboks prebunkiran. Ja sada treba da odvojim najmanje tri sata da bih otišao do “Infostana” i čekao red za potrebnu informaciju ili da bi uložio žalbu. Da ne pominjem da to moram da uradim u toku radnog vremena. Ko će da nadoknadi izgubljene sate koje poslodavac neće da plati kad većina takvih stvari može da se reši telefonski za par minuta - požalio nam se Miroslav. Tragom njegovog pisma mi smo juče u više navrata tokom radnog vremena pokušavali da dobijemo nekog na brojeve kontakt centra “Infostana” ali se na njih uporno niko nije javljao.

Podsetimo, brojevi telefona Kontakt centra “Infostana” su: 395-4427, 395-4430, 395-4414, 395-4420 i 395-4423. Nadamo se da ćete vi imati više sreće od nas ako ih budete zvali.

 

Komentari (7)

Sanja_Bgd_Bre

21.04.2017 08:53

Slicna situacija je i u Elektrodistribuciji Zemun,razlika je u tome sto se u ED javlja neljubazna zena sa centrale i prebacuje vas uporno na lokale,na kojima ili nema nikoga,ili takodje nece da se jave!!!

MM

21.04.2017 09:12

Nije bolje ni kad prime mejl ili kad se, povremeno, jave na telefon. Obećaju da će se javiti kad sve provere ili slično i više nikada ništa ne urade, niti se jave. Sramota!

Boban

21.04.2017 10:50

Tako je to u 80 odsto javnih sluzbi i preduzeca nista cudno u uredjenoj drzavi i u novijoj istoriji

zikabulka

21.04.2017 13:17

Ovo za Infostan je 100% tacna informacija ponasaju se bahato,neodgovorno jednostavno su "drzava u drzavi" ,ali zato sto se Beogradskog Vodovoda i Kanalizacije tice je sasvim druga prica, imao sam imovinsko-pravni problem obratio se licno e-mail-om gen. direktoru i u roku od tri sata dobio odgovor licno od njega na moj e-mail. S obzirom da nisam bio zadoovoljan odgovorom uputio jos tri e-mail-a i na sva tri su mi ljudi u BVK odgovorili u rekordnom brzom roku. Jos jednom pohvale za BVK.

Cika Velja

21.04.2017 14:59

E to su vam Gluvi telefoni u praksi.

To je opste poznata

21.04.2017 15:51

stvar. A službenici? Ha ha s konca i konopca, veze i vezice.

mrki

21.04.2017 19:12

da bog da yi prst odsekli za te minuse na komentaru