Kongres kontrolera Srbije
Promo
Kongres kontrolera Srbije

Promo

Kongres kontrolera Srbije, Foto: Promo

Više od 20 govornika analiziralo je aktuelnu temu, uticaj digitalizacije na biznis, u najrazličitijim oblastima poslovanja, od bankarstva, preko IT industrije do maloprodaje.

- Jasno je da postoje dva sveta: online i offline. Pred nama je pitanje da li možemo da ih pomirimo, da budemo digitalni, ali i da se držimo starih, a dobrih vrednosti - rekao je organizator kongresa, direktor Menadžment centra Beograd Bojan Šćepanović.

Na Konresu su održana dva panela, posvećena digitalizaciji u sektorima ljudskih resursa i digitalnom marketingu.

- Digitalizacija nije novi proizvod, to je obavljanje već poznatog posla, ali na drugačiji i efikasniji način. Inovacija znači da radite nešto različito i efikasnije, a što izaziva mnogo kritika od onih koji rade to isto na stari način - rekao je Aleksandar Piker, predsednik Izvršnog odbora Komercijalne banke.

Kongres kontrolera Srbije

Promo

Kongres kontrolera Srbije, Foto: Promo

Na Kongresu kontrolera nastupili su isključivo stručnjaci iz prakse, visoko pozicionirani menadžeri iz kompanija koje su lideri u svojom oblastima poslovanja. Potvrđen je nastup najviših predstavnika: Komercijalne banke, Telekoma Srbija, JTI, Microsofta, Delhaize Srbija, NIS-a, Banke Inteza i mnogih drugih.

Kontroling je novi način analize poslovanja, koji pomaže menadžerima u donošenju najboljih tržišnih odluka. Nastao je u Nemačkoj i smatra se jednim od bitnih razloga superiornosti nemačkih kompanija.