Marko Selaković
promo
Marko Selaković

promo

Marko Selaković, Foto: promo

Antologijska scena u kojoj Šojić naručuje muziku o trošku preduzeća, terajući konobara da u račun upiše „ordever Lepa Brena za četiri osobe“, i danas se pamti i prepričava.

Lepa Brena je tih godina snimila i veliki hit „Sitnije, Cile, sitnije“. Baš u maniru ovog Breninog hita, opozicioni blok je nastavio da se dodatno kruni i usitnjava. Janković, Jeremić, Saša Radulović, Nenad Čanak, pa i Beli Preletačević (ako se kandiduje), uglavnom računaju na istu grupu birača. Nedostaje još kandidatura Čede Jovanovića, pa da se potpuno razudi mala bara opozicionih glasova. Srećom, izbori su zakazani već za 2. april, te ova kampanja, u kojoj se nekoliko kandidata bori za manje-više isti korpus glasova, neće predugo trajati.

Deluje da se motivi za kandidaturu Saše Radulovića ili Nenada Čanka mogu kriti jedino u dobijanju novca za kampanju ili učvršćivanju posrnulih pozicija njihovih stranaka na političkoj sceni. Saša Janković je propustio priliku da ozbiljnije poentira na nekoliko gafova

aktuelne garniture i time pokazao da njegove predsedničke ambicije u ovom trenutku nemaju snažnije utemeljenje van društvenih mreža i građanski orijentisanih krugova. Deluje da je i Vuk Jeremić shvatio da, bez obzira na ogromna dosadašnja ulaganja, nema realnu šansu da pobedi na ovim predsedničkim izborima. Pretpostavljam da Jeremić agresivnom kampanjom sada želi da poveća svoju vidljivost, postigne relativno pristojan rezultat i da nakon izbora napravi stranku.

U ovom trenutku, svaki član četverca Čanak-Jeremić-Janković-Radulović „o trošku preduzeća“, odnosno države Srbije, vodi kampanju za sopstveno političko pozicioniranje, bez realnog potencijala da tokom preostale četiri nedelje ozbiljno ugrozi apsolutnog favorita Aleksandra Vučića. Građani Srbije finansirali su svašta prethodnih decenija; preživeće i ovu budžetsku „Lepu Brenu za četiri osobe“.

Za to vreme, Aleksandar Vučić ide po Srbiji, drži mitinge i znalački koncipiranim spotovima preventivno zatvara potencijalne napade na njega. Vojislav Šešelj je, po starom običaju, iskoristio situaciju sa gostovanjem Federike Mogerini u Skupštini da skrene pažnju na sebe i iz skandala krene u kampanju. Na tom terenu je najjači.

Sa zanimanjem čekam dalje korake Belog Preletačevića. Pratio bih njegovu kampanju pažljivo, baš kao što bih sa zanimanjem posmatrao i kampanju nekog novog Šećeroskog, pokoj mu duši. Uostalom, izbori za predsednika Srbije su direktni i svako ima pravo da se kandiduje na njima. Odluku svakako donose građani.

Zaboravili ste ko je Šećeroski? Detaljnije o njemu, ali i o novim događajima, u narednom izveštaju iz pustinje.

Komentari (4)

ime moje

06.03.2017 09:09

Ti si nasao nekome nesto da komentarises, pa jos i sa slobode!!! Doci ce dan kada cete svi vi iz G17 * razjedinjeni regioni Srbije....ili kako ste vec menjali nazive, gledati svet kroz metalne pruge. NIje te sramota....obraza bez!

ogledalo

06.03.2017 12:42

Znalacki koncipiranim spotovima??Nije moguce da stvarno tako mislis!Delujes pametnije od toga!Ponekad covek ostavi mnogo bolji utisak ako cuti!Uzivaj u toj pustinji,ali ne dozvoli da ti jalova pustos ovlada umom i duhom!

Marko a Bane

08.03.2017 11:14

@ogledalo - ovu sliku kad vidim momentalno mi padne na pamet pesma Dj.Balasevica:Kao Bane,dobri sin,cist i miran uvek fin....

zoran

11.03.2017 09:59

Manje bi pokrao Šećeroski sa metlom, lopatom i kozom nego ove druge,, školovane'' lopuže!