Mašinovođa umro u vozu


Branko Janačković
Kako saznejemo, Tričković je bio zaposlen u preduzeću "Srbija kargo" u sklopu Železnica Srbije, koje su zadužene za teretni transport.
Prema nezvaničnim informacijama on se nalazio na ispomoći u Zaječaru, a u Niš je dovezao jednu kompoziciju pa je čekao da drugi voz vrati natrag u Zaječar kada mu je iznenada pozililo.
Hitna pomoć je primila poziv u 6.51 čas ali je po dolasku lekari mogli da konstatuju samo smrt jer nije bilo indicija za reanimaciju.
Tričković je bio uzoran radnik, a koliko je poznato i do sada se nije žalio na srčane tegobe ili druge bolesti.
Prošle godine 31. jula na isti način, na radnom mestu, umro je mašinovođa Goran Dinić (51) iz Niša kojem je pozlio nadomak Bele Palanke dok je upravljao lokomotivom.
Obdukcija je pokazala da je smrt nastupila usled infarkta.
Komentari (3)
Драгомир
19.06.2016 21:27
Број година умрлих машиновођа је доказ колико су измучени умором,несаницом и бројним стресовима готово у свакој служби!НЕ СМЕЈУ ДА ПОСЕТЕ ПСИХИЈТРА ЈЕР ГА АДМИНИСТРАЦИЈА СА РУКОВОДИОЦИМА ПРОГЛАСЕ ЛУДИМ?А онда упадне ,,у чељусти,, полуписмених лекара који само они одлучују може ли или не да се машиновођа врати на локомотиву?Један ли погреши у дијагнози остали неће да бламирају колегу јер су повезани компјутерима?ШТА МИСЛИТЕ?Ко ће да вози на ,,брзим пругама,,?200 км на сат а машиновођа умре?
Драгомир
20.06.2016 06:22
@Драгомир - Ало,минусаши,зар вам треба храброст да одговорите на коментар где се пише о никада тежем положају машиновођа?Одговорили би сте да познајете стање.Недавно је теретни воз са скупоценим товаром стране робе на паду са више од 30 км на сат преко прописане једва стао после упозорења путем радио станице.Вагони су се тресли лево и десно и претило је превртање воза?Машиновођа је био унезверен после ,,освешћивања,, шта је урадио!УМОР;НЕСАНИЦА;СТРЕСОВИ;НОЋНЕ СЛУЖБЕ;НИКАКАВ ОДМОР;ЛОШЕ СТАНОВАЊЕ ...
sss
20.06.2016 09:54
Ali zato šoferi u misnistarstvima nemaju taj problem