FK Partizan Grb Logo
Wikipedia
Predrag Vujović, direktor marketinga FK Partizan

Youtube printscreen

Predrag Vujović, direktor marketinga FK Partizan, Foto: Youtube printscreen

Fudbalski klub Partizan nastavlja sa inovacijama i prati trendove najvećih klubova na svetu. Što se samog sajta tiče, crno-beli su tu odavno u društvu učesnika Lige šampiona.

- Fudbalski klub Partizan je među prvima prepoznao značaj www (world wide weba) i Interneta kao takvog. Još 15. novembar 1998. smo krenuli sa našim sajtom. FK Partizan je bio prva sportska organizacija na prostorima bivše Jugoslavije koja je imala svoju on-line stranicu, čak i pre mnogih on-line novina i medija na ovim prostorima. Sajt se menjao godinama, da bi sada dobio najnoviji izgled i interfejs. Za korisnike je bitno da je brži, “lakši” i pismeniji, u smislu da je usklađen sa navikama navigacije koje korisnici stvaraju sa najposećenijih aplikacija i društvenih mreža. Takođe, preko 85% korisnika na naš sajt dolazi putem telefona, I ovim je mnogo olakšan pristup sadržaju - objašnjava Vujović.

Prvi čovek marketinga Partizana, dodaje i ovo:

Komentari (2)

deda

07.07.2017 15:16

Sa sajtom će te osvojiti ligu šampiona

momazver

07.07.2017 18:40

E dobro...onda probajte da do uspeha u ligi stignete igranjem sajta po terenu!