Ne prljaj, nemaš izgovor
Promo
Ne prljaj, nemaš izgovor

Promo

Svi u akciji za čistiji grad, Foto: Promo

Svi bi trebalo odgovorno da se ponašaju prema životnoj sredini!

United Group Fondacija, SBB i Total TV su upravo zato pokrenuli kampanju za promenu svesti građana o odnosu prema životnoj sredini. Naziv kampanje je "Ne prljaj. Nemaš izgovor!"

U okviru kampanje tokom prethodna četiri meseca očišćeno je više stotina lokacija širom Beograda, a juče je na Čukaričkoj padini organizovano veliko čišćenje, kom su prisustvovali zaposleni iz kompanije SBB i Fondacije, studenti, kao i ličnosti iz javnog života.

Ne prljaj, nemaš izgovor

Promo

Mnogi podržali akciju, Foto: Promo

Na uglu ulice Obalskih radnika i Strugarske, čišćene su površine na i oko dečjeg igrališta, a prikupljeno smeće je klasifikovano zahvaljujući mehanizaciji Centra za reciklažu.

Ne prljaj, nemaš izgovor

Promo

Ne treba mnogo da Srbija bude čista, Foto: Promo

Velikom čišćenju Beograda prisustvovala je i Jovana Lukić, direktor United Group Fondacije.

- Ovo je druga godina u kojoj sprovodimo akciju čišćenja, koju smo pretvorili u ambicioznu kampanju „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“, kojom ukazujemo građanima na neophodnost promene svesti prema okolini u kojoj žive. Mnogo toga smo uradili za prethodna četiri meseca – očistili smo nekoliko stotina lokacija širom Beograda, organizovali čišćenja više od 10 gradova Srbije i počeli sa doniranjem novih, čistih parkova za igru, koja ćemo otvoriti u 16 gradova. Ponosni smo što ja akcija u javnosti prepoznata kao inicijativa od javnog značaja, koju su podržale brojne kompanije, sportisti, glumci, umetnici, studenti... – izjavila je Jovana Lukić, koja se posebno zahvalila Centru za reciklažu i kompaniji Albo, koja je donirala opremu za čišćenje.

Jedan deo kampanje „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ jesu i akcije čišćenja širom Srbije. U toku kampanje, u više od 20 gradova Srbije, mobilni eko tim SBB-a, očistiće lokacije na kojima se ljudi najčešće okupljaju - pešačke zone, parkove, platoe i površine ispred zgrada.

Značaj same kampanje prepoznale su i ličnosti iz javnog života, koje su snimile motivacione poruke u kojima pozivaju na promenu svesti svih nas. Prvi se pridružio Nikola Đuričko, a zatim i Ana Stanić, Dejan Cukić, Dejan Lutkić, Dragan Mićanović, Bilja Krstić, Jugoslav Ćosić, Minja Miletić, Bojana Stefanović, Tijana Dapčević, Andrija Prlainović i drugi.

Komentari (1)

rara

07.10.2016 11:30

O cemu govorite pa ljudi su dosli u Beograd sa sela i naucili da vanglu sa prljavom vodom bace u dvoriste ili ostatke hrane da kljucaju kokoske. Ja bi uvela uputstvo za koriscenje stana kao sto dobiju uz el.aparate znaci sta se baca u wc solju sta u kontejner itd.