Propast Jahua


Juče je Jahu (Yahoo) objavio da prelazi na "alternativna strateška rešenja" pošto je njihov udeo u kineskom online gigantu Alibabi naizgled propao krajem 2015. godine. Alternativno rešenje je u ovom slučaju prodaja.
Udarne vesti

Rektor Đokić protivreči sam sebi VIDEO

Isti scenario, drugi glumci! Dokaz da su protesti i blokade unapred smišljen plan za rušenje Srbije! (VIDEO)

HRONOLOGIJA NASILJA: Blokaderi i opozicija mesecima terorišu građane Srbije (VIDEO)
Yahoo je u svetu, a naročito u SAD, poznat po svom imejl (email) servisu, popularnim medijskim kanalima kao što su "Jahu Sport" (Yahoo Sports) i Jahu Finanasije (Yahoo Finance). Ipak, izgleda da i pored toga cela kompanija vredi gotovo ništa.
Najvredniji delovi kompanije zapravo se nalaze u ulozima u Alibabi i japanskom Jahuu. Međutim, kada je prošlog meseca izračunata vrednost deonica Yahooa u Alibabi došlo se do broja 29,8 milijardi evra, dok je japanski udeo firme vredan 7,9 milijardi evra. Pored toga, postoji nekoliko milijardi u gotovini i jedna milijarda evra duga.
Celokupna vrednost Yahooa bi prema tome trebalo da iznosi 42,7 milijardi evra.
Ipak, vrednost deonica Yahooa je 30,9 milijardi evra – skoro 12 milijardi evra manje. Uzme li se u obzir da će prilikom eventualne prodaje delovi u japanskom Yahoou i Alibabi biti teško oporezovani, znači da bi vrednost Yahooa bila u negativnom spektru, a stvari postaju ozbiljnije jer vrednost deonica i dalje pada.
Drugim rečima, Yahoo će morati da plati drugoj kompaniji da bi ih ova preuzela, a to je malo verovatno.
Optimistične analize govore kako Yahoo trenutno vredi između 1,5 i 3,6 milijardi evra, što je opet daleko od gore spomenutih 42,7 milijardi.