Kraljevo, nesreća
N. Božović
Kraljevo, nesreća

N. Božović

Nesreća u Adranima, Foto: N. Božović

Koliko je bio stravičan sudar, govori i podatak da Milanku nisu mogli da identifikuju nekoliko sati nakon nesreće.

Kako smo saznali od rodbine, Akovići su se vraćali kući iz Lađevaca, gde imaju malu farmu pilića, što im je bio i jedini izvor prihoda.

Njihov zet Nenad Vidojević rekao nam je da ne zna detalje udesa, ali da su njihove ćerke Andrijana i Aleksandra u potpunom šoku.

Rade i Milanka Aković

N. Božović

Rade Aković, Foto: N. Božović

- Izgubile su u trenutku i oca i majku. Iako obe imaju svoje porodice i nisu ostale potpuno same, ali ostati bez oba roditelja je strašno. Možda Rade nije ni pogledao, možda nije čuo sirenu, možda mu se auto ugasio. Sve su to mogući uzroci. Znam samo da smo tog jutra Rade i ja pili kafu zajedno, a sutradan sam ga sahranio - kaže Nenad.

Veroljub Belaković, komšija i Andrijanin svekar, ne može da veruje da je izgubio prijatelje.

- Velika tuga. Rade i Milanka su bili dobri prijatelji. U šoku sam. Ne mogu da verujem da ih više nema - kaže Veroljub.

Kako smo nezvanično saznali, Aković koji je vozio "opel vektru" najverovatnije nije ni pokušao da pogleda, ali ni da stane na pružnom prelazu, gde inače postoje saobraćajni znakovi, već je samo prošao preko prelaza.

Vatrogasno-spasilački tim je morao da iseče ceo auto da bi ih izvadili iz njega.

Rade i Milanka Aković

N. Božović

Milanka Aković, Foto: N. Božović

Radetova supruga Milanka, koja je bila suvozač, doživela je stravične povrede, zbog kojih istražitelji nisu mogli nekoliko sati da utvrde o kome je reč.

Rade Aković se u Kraljevo sa porodicom doselio iz Crne Gore, gde je do pre tri godine radio kao pogranični policajac, na granici sa Srbijom.

Bračni par Aković juče je sahranjen na lokalnom groblju u Kraljevu.

Meštani traže da se pojača bezbednost

Pojedini meštani ovog dela Adrana tražiće od "Železnica Srbije" da se poboljša vidljivost ka prilazu ovom pružnom prelazu. Pojedini smatraju da drveće i nisko rastinje oko prelaza moraju potpuno da se uklone, jer se dešava da nekada nije moguće videti da voz dolazi.

Komentari (3)

Драгомир

12.10.2016 06:51

На десетине пута сам писао ДА ПОРЕД ПРЕЛАЗА ПУТА ПРЕКО ПРУГЕ СЕ ПОСТАВИ ВОЈНА ПАТРОЛА СА ОРУЖЈЕМ НА ГОТОВС ОПЕТ БИ БИЛО БУДАЛЕТИНА КОЈИ ВОЛЕ ,,СРПСКИ РУЛЕТ,,!Какве су то особе?Е,па,да се снимају шта кажу преживели возачи после судара са возом да сви видимо колики су глупандери.Само такве може да уједе завезани пас!Ја потенцирам да се мисли КАКО ЈЕ МАШИНОВОЂИ У ТРЕНУТКУ СУДАРА И ПОСЛЕ!Има право малтретирање од полиције и судства који не знају ни своја правила а камоли железничка?

Драгомир

12.10.2016 06:59

Од Београда до Ниша постоје на десетине прелаза пута преко пруге.Постоје бројни полубраници који су аутоматски електроником повезани са кретањем воза.Воз иде а семафори показују зелена светла.У једном тренутку локомотива прође поред уређаја који се налази споља поред шине и тиме се активирају светла поред прелаза.Два црвена светла блинкају и изнад се чује звоно.Возачи се упозоравају да долази воз и да стану.Затим локомотива прође поред другог уређаја који активира спуштање ПОЛУБРАНИКА!

Драгомир

12.10.2016 07:13

Данас машиновођа има право малтретирање од полиције а касније од судства после судара .Све је то почело када су после Милошевића на власт дошла нова мангупарија!До тада се знало да шинска возила имају предност јер возу треба најмање неколико стотина метара да стане.Било је да се машиновођа пита може ли да настави вожњу или тражи смену колеге који је као резерва у служби.На прузи постоје бројни прелази и у свакој служби има избегнутих судара који исто тако изазивају стрес машиновође.