Promo
Foto: Promo/Promo

Na ovaj način kompanija teži da potrošačima svakodnevno obezbedi pristupačne cene za proizvode u različitim kategorijama – od osnovnih životnih namirnica, mlečnih proizvoda, pića, kozmetike i hemijskih proizvoda.

U vremenskom rasponu od aprila 2023. do aprila 2024. cene više od 500 proizvoda su snižene za čak do 20 procenata, a potrošači i u narednom periodu u Lidlovim prodavnicama širom Srbije mogu očekivati veliki broj akcijskih popusta, zanimljivih artikala tokom tematskih nedelja i niže redovne cene proizvoda, sa krajnjom težnjom da, kao i do sada, potrošačka korpa uporednog kvaliteta u Lidlu bude najpovoljnija.

„Uprkos svim izazovima koji su pogodili retail industriju u prethodnom periodu, trudimo se da povećanje nabavne cene proizvoda, transporta, energenata i drugi troškovi ne utiču i da ne budu direktno putem povećanja cena preneti na potrošače. Ovo snižavanje cena velikog broja proizvoda još jedan je od načina da pokažemo da smo pouzdan partner našim potrošačima i da osnažujemo poverenje koje smo stekli od početka poslovanja u Srbiji“, izjavio je generalni direktor Lidla Srbija Dragan Čigoja.

Veliko poverenje potrošača u kompaniju Lidl Srbija ove godine dokazuje i prestižna nagrada „Izabrana prodavnica godine“. Nagrada, koju dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“ (Voted Product of the Year), rezultat je nezavisnog i transparentnog istraživanja koje je sprovela najveća globalna istraživačka kompanija NielsenIQ. U okviru istraživanja potrošači na teritoriji Srbije imali su mogućnost da između velikog broja kandidata odaberu proizvode, usluge i trgovinski lanac koji najbolje odgovara njihovim preferencijama. Ovom nagradom je Lidl potvrdio da prodavnice ove kompanije zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta proizvoda, fer poslovanja i odgovornosti prema potrošačima, nudeći jednstveno iskustvo kupovine.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 70 prodavnica u 40 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading