„Vojnik“ za sve terene


Promo
Zato, u trenutnoj ponudi postoje automobili kao što je V60, koji, prema najnovijim proizvodima švedske marke, izgleda prilično tradicionalno.
Cena najveća slabost
Udarne vesti

Studenti koji žele da uče ne odustaju: Objavili novi poziv za rektora Đokića i šest dekana

Uhapšen nasilnik iz Novog Sada! Krvnički napao i bacio baku na zemlju na Limanskoj pijaci (VIDEO)

REKTORI I DEKANI SU PROLAZNI, A DRŽAVA JE VEČNA Vučić o Đokuću: Ja sam veran državni službenik svojoj državi, a on nekoj drugoj državi
„Volvo V60 kros kantri“ je odličan automobil, koji bi bio mnogo popularniji da nema jedne velike prepreke - cene! Testirana verzija sa petocilindričnim dizel motorom, pogonom na svim točkovima i automatskim menjačem košta od 39.067 (oprema „kinetic“) do 44.208 evra, koliko je potrebno izdvojiti za verziju sa paketom „summum“. Kao poređenje, mnogo popularniji „volvo XC60“ sa identičnim motorom i opremom košta oko 42.000 evra.
Ali, to zaista nije tako!
Testirali smo „vojničku“ verziju za vožnju izvan asfalta, sa „kros kantri“ dodatkom u imenu i oznakom za pogon na svim točkovima. Ovaj model veoma je popularan u Skandinaviji, pre svega zbog svog klirensa, rastojanja od tla koje iznosi čitavih 20 centimetara, i pomenutog AWD pogona sa dodatkom hil disent kontrole, koja omogućava da se automobil strmim putevima spušta sam (do 6-7 km/h), dok vozač koristi samo upravljač.
„Volvo“ je „volvo“, međutim, kad je reč o bezbednosnim sistemima, tako i „V60 kros kantri“, u serijskoj opremi poseduje komplet vazdušnih jastuka i zavesa, novu generaciju sistema siti sejfti (automatsko usporava automobila pri nižim brzinama u trenutku kada sistem detektuje potencijalnu opasnost od sudara), WHIPS sistem zaštite od trzajnih povreda na prednjim sedištima, SIPS sistem zaštite kod bočnih sudara... Ko ima da doplati, može da poseduje i sistem upozorenja od sudara sa automatskim kočenjem (1.986 evra), sistem za kontrolu mrtvog ugla (561 evra), sistem vozačevog nadzora (876 evra)...

Promo
Da nije planirano da „V60 kros kantri“ bude ekstravagantan model dokazao nam je njegov pogon - kultni petocilindrični turbo dizel sa 2,4 litre radne zapremine, ranije poznat pod oznakom D5, koji je na korak od (zaslužene) penzije. Često mrzovoljan i glasan, ovaj agregat uparen je sa šestostepenim automatskim menjačem, koji brzim i pravovremenim promenama uspeva da ublaži temperament D4 motora (190 KS). Dizelaš se budi na 1.500 obrtaja, ali srećom je masivan obrtni moment (420 Nm) dostupan u rasponu do 3.000 o/min. Ne bi trebalo da zaboravimo da je „volvo V60 AWD kros kantri“ težak automobil (1.830 kilograma), što se pored upravljača oseti i na potrošnji: prosečna potrošnja na testu iznosila je oko 8,5 litara. Na otvorenom putu, pri brzinama 120-130 km/h, motor postaje tiši i potrošnja se stabilizuje, tako da sa punim rezervoarom (67,5 litara) možete da pređete i više od 1.000 kilometara!

Promo
Tehnički podaci
Motor petocilindrični, turbodizel - Zapremina 2.400 kubika - Snaga 190 KS pri 4.000 obrtaja u minutu - Maksimalni obrtni moment 420 Nm između 1.500 - 3.000 obrtaja u minutu - Pogon na svim točkovima - Menjač šestostepeni, automatski - Maksimalna brzina 205 km/h - Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,9 sek. - Dimenzije 4.635/1.865/1.484 mm - Međuosovinsko rastojanje 2.776 mm - Zapremina prtljažnika 430-1.241 litara - Rezervoar 67,5 litara - Prosečna potrošnja (fabrički podaci) 5,7 litara - Emisija CO2 - 149 g/km - Cena od 39.067 evra

Alo!