U kompaniji tvrde da  oni nisu pogrešili
RAS
U kompaniji tvrde da  oni nisu pogrešili

RAS

U kompaniji tvrde da oni nisu pogrešili, Foto: RAS

Beograđanka Marina Glavonjić ispričala je za „Alo!“ kako je olakšana za 45 evra, ubeđena da je grešku napravila avio-kompanija.

- Rezervisala sam za mamu dve avionske karte na relaciji Beograd-Pariz i Pariz-Beograd putem interneta 11. juna. Karte su bile na mamino ime, a svoje ime i podatke sam ostavila kao kontakt osobe. Uverena sam da sam obe rezervacije popunila identično. Ubrzo sam shvatila da su na povratnoj karti upisali moje ime kao ime putnika - kaže Marina, čija drama tu počinje.

- Odmah sam pozvala njihov kol centar, međutim, kako je bila subota, nisam uspela da ih dobijem. Napisala sam im mejl, a nakon dva dana uspela sam da dobijem vezu s kol centrom. Kada sam im ispričala o čemu se radi, rekli su mi da je rok za odgovor na mejl tri nedelje, a da oni pretpostavljaju da je u pitanju softverska greška - navodi Marina, koja je bila prinuđena da doplati za promenu podataka na karti, jer je majka morala da se vrati u Beograd.

U „Viz eru“ tvrde drugačije.
- Putnica je pogrešno unela ime putnika tokom rezervacije, a snimak poziva našeg kontakt centra pokazuje da nam se obratila nakon dva dana. „Viz er“ besplatno vrši ispravku kada se radi o tipografskoj grešci i ukoliko putnik koji je grešku načinio pozove naš kontakt centar u roku od dva sata od trenutka rezervacije. Međutim, kada se radi o promeni kompletnog imena putnika, to može biti urađeno uz plaćanje nadoknade prema našem cenovniku - navode u avio-kompaniji.

Skupe izmene ili otkazivanje

Ako vam ne odgovara datum za koji ste kupili kartu ili vreme leta, možete je promeniti za drugi datum/vreme, ali uz plaćanje penala. Cena promene zavisi od avio-kompanije (najčešće je od 50 do 150 evra), kao i od tarife po kojoj ste kupili kartu. Ako želite da otkažete kartu, pokreće se postupak za refundiranje novca.

Komentari (6)

dr Lola

13.07.2016 14:43

Nije mi jasno kako call centar ne radi subotom ili ne moze da se dobije???????Profesionalnost nalaze odgovor na mail u roku 24 sata.To je trebalo korigovati bez naplate od 45 e.U US sam zakasnila na avion Zamenili submi kartu za sutra BEZ DOPLATE.Hvala na pismu Max cu IZBEGAVATI let kompanijom Wizzair.

Nana

14.07.2016 13:14

@dr Lola - Ja kupila kartu iz milana za beograd povratnu kartu nasa kompanija i nisam mogla da dodjem sa avionom u bg. nego sam dosla sa autom i i nisu mi priznali ni povratnu nego za isti let sam morala da kupim kartu ponovo a kostala me kao u oba pravca . Tako da kazem sve lopovi . Sramota.

aca

13.07.2016 15:57

i bre dobro si prosla ja sam to platio kod njih za skavstu svedskoj 70e jos 2010godine naj gora kompanija na celoj zemaljskoj kuglu lopovi teski ne preporucujem platio i za kartu koju nisam istampao 30e valjda iako sam imao na mejlu kartu platio zbog kofera koji je za 3 cm veci visine sam 180cm a ne mogu da sednem sa kolenima da budu u pravcu ispred mene posto je izuzetno tesno sve se placa gadni su zabranio bi ih

badza

13.07.2016 18:12

@aca - Aco,šta si hteo da kažeš.prevedi.

nik

13.07.2016 19:19

kompanije je dobra. letim svake druge nedelje... uradi kako treba i neces imati problem. zato je i jeftino

Ivana

14.07.2016 06:38

Jeftine kompanije i jesu jeftine jer se i najsitnija greška plaća. Ako hoćeš da se čekiraš na aerodromu plaćaš, ako nemaš odštampane karte, prtljag ti prelqzi propisane gabarite... Sve se plaća i to ne tako malo pa često neki penal košta više od karte. Ako se otkaže let nije ih briga gde će putnici. Ja sam letela nekoliko puta i imam dobra iskustva.