Biznismen Poslovna žena Laptop Kompjuter Problem
Shutterstock
Biznismen Poslovna žena Laptop Kompjuter Problem

Shutterstock

Čekanje odgovora zna da umori, Foto: Shutterstock

Naime, ako želimo nekoga da „nateramo“ da odgovori na mejl, nije bitan sadržaj, već kako ćemo formulisali kraj naše poruke. To je otkriveno u sklopu jednog američkog istraživanja u kome su stručnjaci istraživali 350.000 mejlova.

Rezultat?

Ko završi svoj mejl tako što se zahvali, znatno povećava šansu za odgovor. Tako je na mejl koji se završavao sa rečenicom „Unapred hvala!“ odgovorilo 65,7 odsto ispitanika, 63 odsto na jednostavan „Hvala!“, a 57,9 odsto na „Hvala Vam!“.

Ljubaznost se definitivno isplati, pa i kod elektronske komunikacije.

Komentari (3)

Anka

11.12.2017 21:45

U Srbiji ne vaze nikakva pravila

nedjo

12.12.2017 14:37

@Anka - ovde važi euro pravilo

nedjo

11.12.2017 23:45

zavisi ko ga čita