Voz
Profimedia
Voz
Ilustracija, Foto: Profimedia

Javna preduzeća Srbija voz i Infrastrukture Železnica Srbije uputila su danas izvinjenje zbog velikog propusta i neblagovremenog organizovanja prevoza 224 putnika koji su devet sati bez struje i grejanja čekali u vozu na relaciji Beograd - Bar.

Izvinjenje je upućeno građanima Srbije, putnicima srpskih železnica i članovima Vlade Srbije, a posebno porodicama koje su bile zabrinute za decu, stare i bolesne među putnicima.

"Kao najodgovorniji u Srbija vozu i Infrastrukturi Železnica Srbije prihvatamo svu odgovornost za ovaj incident, a adekvatne sankcije biće primenjene i prema svima koji su bili u lancu odgovornosti", navodi se u izjavi generalnih direktora tih preduzeća.

U nedelju, 3. januara na pruzi Beograd-Bar kod Valjeva u sudaru voza i automobila oštećeni su lokomotiva i kontaktna mreža, zbog čega je nestala struja.

Kako navode, zbog neodgovarajuće procene vremena koje je potrebno za otkanjanje kvara putnici su devet sati proveli u vagonima bez struje i grejanja, bez hrane i vode.

"Još jednom molimo sve građane, putnike i Vladu Srbije da prihvate naše izvinjenje, a mi ćemo učiniti sve da se u rukovođenju naših kompanija ovakvi propusti na železnici više nikad ne ponove", piše u izjavi.

Saopštenje su potpisali vršilac dužnosti generalnog direktora Srbija voza Jugoslav Jović i vršilac dužnosti generalnog direktora Infrastruktura Železnica Srbije Goran Maksić.