Šta se dešava sa automobilima u Hrvatskoj?
Loš trend

Tanjug/Zoran Žestić
Tokom osam meseci ove godine, najviše novih vozila prodao je Folksvagen, 3.919 jedinica uz tržišni udeo od 15,5 posto, prenosi agencija Hina.
Druga najtraženija je Škoda sa 3.418 prodatih vozila i udelom od 13,5 odsto, a treći je Reno sa 2.350 prodatih automobila i udelom od 9,3 posto.
Sledi Dačija na četvrtoj poziciji (1.574 vozila, udeo 6,2 posto), a na petom mestu je Kia (1.335 jedinica, udeo 5,3 posto).
Kod premijum marki, Audi je za osam meseci prodao843 novih vozila, BMW 732, Mercedes 661, a Porše 100. Za električni automobile Tesla opredelio se 21 kupac.
Škoda Oktavija je mesecima najtraženiji model, a tako je bilo i u avgustu sa prodatih 176 komada. Drugi najprodavaniji model u navedenom mesecu bio je VW Polo sa 149 jedinica, a treći je Reno Klio sa 101 prodatih jedinica. Ujedno, samo su ta tri modela imala trocifrenu prodaju u avgustu.
Od početka januara do kraja avgusta, u Hrvatskoj je prodato 14.285 vozila na benzinski pogon (udeo od 56,8 posto u ukupnoj prodaji), a slede dizelaši sa 8.921 komada (udeo 35,4 posto), električna vozila 157 (udeo 0,6 posto), vozila na gas 330 (udeo 1,3 posto) i hibridna vozila 1.474 (udeo 5,9 posto).
Pročitajte i: