GSP gradski prevoz bus autobus trola
Alo.rs/V.Đ.
GSP gradski prevoz bus autobus trola

Alo.rs/V.Đ.

GSP gradski prevoz bus autobus trola , Foto: Alo.rs/V.Đ.

Turski Kentkart (vlasnik Apeksa) dao je manju ponudu u iznosu od 10,5 miliona sa PDV. Drugi ponuđač Bus Logic Požarevac i Penta Pula sa ponudom 10,6 milijardi dinara.

Ako ne bude problema sa dokumentacija, umesto Busplusa, karte će u narednih 13 godina naplaćivati Kentkart.

Sa izborom novog partnera, umesto Busplusa biće uvedena Beogradska kartica, koja će funkcionisati po principu dva novčanika. Sa jednim će se plaćati karta za prevoz, a drugi će moći da se dopunjuje i da se njime plaća parking, karte za pozorišta i bioskope...

BusPlus

Dejan Briza

BusPlus, Foto: Dejan Briza

Pristigle ponude otvorene su u podne u zgradi Gradske uprave.

Novi partner će imati maksimalni procenat od 7,92 odsto nadoknade od prihoda prodatih karata. U slučaju da Grad od prodaje karata uzme 900 miliona dinara (sada je zarada oko 600),partner dobija samo tri odsto provizije.

Novim ugovorom predvođen je i veći broj kontrolora na ulicama,ali i mogućnost da Grad angažuje dodatan broj zaposlenih za tu namenu.