Vesić: Nova metoda za brže saniranje udarnih rupa na ulicama
* JKP Beograd put udarne sanira udarne rupe
* Primenjena nova metoda brze sanacije
* Do 1. septembra biće završeno 70 odsto udarnih rupa
Od srede uveče JKP Beograd put primenjuje novu metodu za saniranje uradnih rupa na gradskim ulicama, koja će omogućiti da se, dnevno, umesto oko 30 sanira oko 130 udarnih rupa u gradu.
Zamenik gradonačelnika Goran Vesić najavio je da će, zahvaljujući primeni nove metode, do 1. septembra biti saniramo oko 70 odsto udarnih rupa u 10 gradskih opština, a tokom tog meseca i sve preostale.
Vesić, koji je noćas obišao putare na Novom Beogradu, rekao je da će večeras biti sanirano 130 rupa, a do ponoći ih je već sanirano 111.
On je pojasnio da Beograd put od večeras koristi samougradivi tvrdoliveni asfalt, sa mikroarmaturom, koji znatno ubrzava proces "krpljenja", na tri do pet minuta po jednoj rupi.
On je dodao da u 10 gradskih opština ima oko 6.000 udarnih rupa, od čega je 4.200 na kolovozu, a ostale na šahtovima i slivnicma, koje se rešavaju na drugačiji način.
Vesić je naveo da je do danas, oko 80 radnika Beograd puta, raspoređenih u nekoliko desetina ekipa, uspevalo da sanira oko 30 udarnih rupa dnevno.
"Primenom nove metode uspećemo da radimo oko 130 udarnih rupa na dan", rekao je Vesić.
On je istakao da će do 1. septembra biti sanirano oko 70 odsto udarnih rupa na 10 gradskih opština, a tokom septembra i sve preostale udarne rupe.
"U međuvremenu, pojaviće se i nove, građani će nam prijaviti one koje mi nismo evidentirali, ali primenom nove metode moći ćemo da rešimo ovaj problem", podvukao je Vesić i naveo da novu metodu koristi samo Beograd put i nijedno drugo preduzeće u Srbiji.
On je napomenuo da u sedam prigradskih opština u Beogradu ulice održavaju preduzeća koja imaju ugovore sa Gradom Beogradom, te dodao da očekuje da i te firme možda primene novu metodu.
Vesić je rekao da će udarne rupe da se saniraju noću, kako se ne bi ometao saobraćaj.
Rupe su, kako je naveo, jedan od problema koji se javlja posle zime kada se baca so ili posle obilnijih kiša, jer asfalt u većem broju ulica nije menjan 30-40 godina.
Vesić je rekao i da je nova metoda lični izum direktora Beograd puta inženjera Ivana Tejića, koji je tom preduzeću omogućio da je besplatno koristi, kao i da ju je potvrdio Institut za puteve.
"Veoma sam zadovoljan što zaposleni u Gradskoj upravi i komunalnim preduzećima pokušavaju da daju doprinos rešavanju komunalnih problema", rekao je Vesić.