pio fond
Foto: Tanjug/FOTO TANJUG/ ZORAN ZESTIC/ bg

- U Fondu PIO ustanovili smo praksu da nam se građani mogu obratiti pitanjima koja upute Kontakt centru, kroz konsultacije sa referentima u nadležnim filijalama, ali jedan od važnih oblika komunikacije svakako je prijem građana - saopštili su iz Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje.

Prijatno iznenađenje

Kako ističu, stranke budu prijatno iznenađene kada shvate da su na prijem pozvane bez obzira što nema nikakvih problema u vezi sa njihovim slučajem, već da bi kroz direktan susret Fond PIO čuo koliko imaju poverenja u ovu instituciju.

- Sumiranjem podataka koje dobijamo kroz razgovor sa građanima, utičemo na unapređenje pojedinih oblasti rada, ali pružamo strankama i informacije koje do sada nisu znale o redosledu odvijanja poslovnih procesa Fonda PIO - navodi se objavi i dodaje:

- Zajednička saradnja sa strankama na najbolji način doprinosi da podignemo kvalitet rada naše institucije i zato su naša vrata za građane uvek otvorena.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading