pio fond
Foto: Tanjug/FOTO TANJUG/ ZORAN ZESTIC/ bg

Kako se ističe, upravo su digitalizacija i nastavak tehnoloških unapređenja projekti na kojima će zadržavati fokus i u narednom periodu u Fondu PIO.

- Uz realizaciju prioriteta – redovne isplate penzija i ažurnosti u donošenju rešenja, Fond prati zahteve savremenog poslovanja i kontinuirano unapređuje sistem rada za bolju i bržu uslugu korisnicima - saopštio je direktor Fonda PIO Relja Ognjenović.

- Osim rada na razvoju informacionog sistema i punoj funkcionalnosti aplikativnih rešenja na modernim platformama, što će doprineti kvalitetu
osnovne delatnosti, odnosno bićemo brži, efikasniji i precizniji u donošenju rešenja i isplati prava, istovremeno razvijamo i servise za građane, kompatibilno državnoj e-Upravi. Elektronski servisi Fonda, dostupni na našem sajtu su među naprednijim elektronskim servisima u državnoj upravi i konstantno radimo na njihovoj daljoj modernizaciji, odnosno na tome da se ostvarivanje prava iz PIO što više pojednostavi, ubrza i olakša - dodao je on.

Prateći potrebe osiguranika Fonda PIO i sistematizujući njihova interesovanja, dat je prioritet servisima koji im omogućuju da iz kućnih uslova i potpuno bezbedno proveravaju svoje podatke o stažu, zaradama, doprinosima, prijavama i odjavama, s mogućnošću okvirnog obračuna penzije u nekom projektovanom periodu i, naravno, tačnim datumima ostvarivanja prava na penziju, saopšteno je iz Fonda PIO:

Fond PIO u narednom periodu treba da postane još efikasniji i moderniji servis za korisnike penzija, osiguranike i poslodavce, naglasio je Ognjenović.

– Smatram da Republički fond PIO u narednom periodu treba da postane još efikasniji i moderniji servis za korisnike penzija, osiguranike i poslodavce. Kao što sam rekao, Fond godinama unazad ulaže u svoje resurse, i ljudske
i finansijske, u unapređenje informacione infrastrukture, a pored uvođenja novih servisa namenjenih građanima, uporedo radimo i na aplikacijama koje će biti velika podrška osnovnoj delatnosti u donošenju rešenja, matičnoj evidenciji, isplati penzija i medicinskom veštačenju, a koje će takođe omogućiti i da se detektuju eventualne anomalije. Pored informacionih tehnologija, ulažemo sredstva i u neophodne rekonstrukcije naših objekata, filijala i službi filijala, kako bi se obezbedili bolji uslovi za korišćenje usluga i ostvarivanje prava korisnika, a i da bi zaposleni imali bolje uslove za kvalitetno i efikasno obavljanje posla - saopštio je on.

- Želim da naglasim da Fond radi vrlo profesionalno i u skladu sa savremenim poslovanjem, da su zaposleni posvećeni poslu, odgovorni i obučeni za kvalitetan rad - zaključio je direktor Fonda PIO.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading