Đorđe je naručio paket, pa shvatio kako nas dobavljači iz Kine lako “pređu”
Kako kaže Đorđe Z. (54) on je naručio robu, i pratio je putem sistema, ali mu je postalo jasno da ne prati ono što bi trebalo. Dobavljači iz Kine jednostavno smatraju dospećem trenutak slanja. Istina je pak da oni samo zabeleže trenutak kada paket, u ovom slučaju pismo, napusti njihove prostorije. Kineski operatori označavaju da je neregistrovana pošiljka stigla u zemlju odredišta čim roba napusti Кinu, odnosno logistički centar, a što u većini slučajeva praktično znači da je pošiljka predata avio kompaniji na prevoz ili se nalazi u tranzitu.
Dodatno, dobavljači iz Kine, umesto paketa, navode da je reč o pismu zbog čega se stvara raskorak od naručivanja do dostave. Upravo ta navodna pisma i otežvaju proces carinjenja.
- Po propisima Svetskog poštanskog saveza, pošiljka mase do dva kilograma, može biti poslata i kao pismo i kao paket. Izbor vrste usluge odgovornost je pošiljaoca, a prenos svake od kategorija poštanskih pošiljaka regulisan je propisima. Naknada koja pripada poštanskom operatoru za učešće u prenosu poštanskih pošiljaka, zavisi od izbora vrste usluge, odnosno kategorije poštanske pošiljke, navode nam iz kompanije Pošta Srbije.
Kako su objasnili za Telegraf Biznis, Pošta Srbije u prenosu poštanskih pošiljaka sarađuje sa drugim poštanskim operatorima, dok na rokove prenosa pošiljaka velikog uticaja imaju i transportni tokovi.
Кorisnicima koji očekuju viši nivo kvaliteta praćenja statusa pošiljke, eventualno i ostvarivanja prava na naknadu, preporučujemo korišćenje usluga registrovanih poštanskih pošiljaka – pisama, paketa i EMS pošiljaka, savetuju iz ovog preduzeća.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)