Čovek na bankomatu
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Dešava se da bankomat naknadno izbaci zaostali iznos i da to pokupi neko od prolaznika, međutim, banka to ne priznaje i odbija da vrati novac korisniku.

- Ako možete da upozorite građane da izbroje novac prilikom podizanja na bankomatima. Naime, mom mužu bankomat u Maksima Gorkog nije isplatio unetu sumu koja je skinuta sa računa, već umanjenu za više hiljada dinara. Kada smo se žalili, rečeno je da je bankomat naknadno izbacio preostali novac, koga je uzeo prolaznik i da to nije njihov problem - navodi se u jednoj poruci koja je objavljena na Instagram storiju grupe "Moj_beo_grad_".

Jedan korisnik naveo je da se i njemu desila slična stvar, te da novac nije uspeo da povrati.

Dejan Gavrilović iz "Efektive" nedavno je rekao da se potrošači često žale i da im bankomat prilikom uplate “proguta” novac, tj. ne proknjiži određeni iznos iako ste ga prethodno uplatili na bankomatu prilikom deponovanja.

- Kada vam bankomat ne proknjiži uplatu ili vas zaduži za novac koji vam nije isplatio, u tim slučajevima se piše žalba banci, vraćaju se kamere i slučaj se ispituje. Ipak, koliko brzo će vam novac leći na račun, zavisi od banke do banke, ali iz prakse znamo da obično reaguju dosta brzo i da klijent dobije natrag svoj novac - naveo je Gavrilović.

Savet klijentima je da pripaze prilikom korišćenja bankomata i da redovno proveravaju poruke koje im stižu od banke, piše Kurir.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading