SUPERMARKET STAO NA STRANU KUPACA Svi proizvodi koji su smanjili gramažu da zarade više dobili novu etiketu
Ovaj trgovački lanac je tako ovo obaveštenje postavio uz više vrsta proizvoda među kojima su i poznate marke ledenog čaja, čokolada i sladoleda. Iz kompanije su posle ovog poteza ukazali da su na taj način želeli da izvrše pritisak na proizvođače da spuste cene.
- Očigledno, cilj stigmatizacije ovih proizvoda je da se proizvođačima kaže da preispitaju svoju politiku cena - rekao je Stefen Bompais, direktor komunikacije sa klijentima.
Iz supermarketa navode da je formula mleka za odojčad smanjena sa 900 na 830 grama, dok je cena ostala ista. Flašica ledenog čaja sa ukusom breskve, smanjena je sa 1,5 litara na 1,25, dok je kutija sladoleda smanjena za 30 grama.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)