penzija
Foto: Shutterstock

Reklamacija je bilo i ovaj put, a što je i očekivano imajući u vidu veliki broj prijava. Ukoliko nije došlo do isplate, problem ili grešku možete prijaviti na sajtu Uprave za trezor https://idp.trezor.gov.rs.

U dva koraka možete da prijavite problem na sajtu Uprave za trezor i saznate zašto niste dobili svoj novac.

Uprava trezor

Uprava trezor

 

 

Kada uđete na sajt Uprave za trezor neophodno je kliknuti na treću, odnosno poslednju opciju "Prijava problema", klikom na ovo dugme prijavljute korisnički problem koji je vezan sa isplatom novčane pomoći.

Uprava trezor

Uprava trezor

 

 

Nakon klika na opciju "Prijava problema" porebno je uneti lične podatke: ime i prezime, JMBG, broj lične karte podnet prilikom registracije, adresa elektronske pošte, broj mobilnog telefona i tip korisnika. Kada sve to popunite, kliknite opciju pošalji.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading