NISTE DOBILI 10.000 DINARA, A IMATE PRAVO NA TO? Proverite zašto - dva klika i dobijate odgovor
Reklamacija je bilo i ovaj put, a što je i očekivano imajući u vidu veliki broj prijava. Ukoliko nije došlo do isplate, problem ili grešku možete prijaviti na sajtu Uprave za trezor https://idp.trezor.gov.rs.
U dva koraka možete da prijavite problem na sajtu Uprave za trezor i saznate zašto niste dobili svoj novac.
Kada uđete na sajt Uprave za trezor neophodno je kliknuti na treću, odnosno poslednju opciju "Prijava problema", klikom na ovo dugme prijavljute korisnički problem koji je vezan sa isplatom novčane pomoći.
Nakon klika na opciju "Prijava problema" porebno je uneti lične podatke: ime i prezime, JMBG, broj lične karte podnet prilikom registracije, adresa elektronske pošte, broj mobilnog telefona i tip korisnika. Kada sve to popunite, kliknite opciju pošalji.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)