SRPSKI TIKTOKER ŠOKIRAO JAVNOST! Otkrio koliko zarade na lajvovima - za ovo neko radi 4 meseca!
Mnogi su konstatovali da iznos može da bude i viši od navedenog, ali bilo je i onih kojima uopšte nije jasno "kako se to zarađuje i odakle stižu pare": Ljudima koji rade kod određenog poslodavca nije baš najjasnije ko i kako isplaćuje tu zaradu.
- Ja ću se, ipak, držati mog stalnog posla - napisao je jedan od korisnika ispod pomenutog videa.
- Kako se uopšte zarađuje? Uključiš kameru i pričaš i za to si plaćen - komentarisao je sledeći.
Upućeni u ovaj biznis tvrde da broj pratilaca nije presudan, da bi profil počeo da “zarađuje” – sve, kažu, zavisi od sadržaja. Tačno je da veliki broj kompanija i brendova za svoje influensere bira one koji imaju više pratilaca, ali činjenica je da postoje profili koji imaju manji broj praćenja, ali odličan uspeh. O tome govore i pitanja TikTokera ispod navedenog videa:
- Za tih 150 evra u lajvu, koliko pratilaca moraš da imaš? Ili ti tu idu i oni giftovi?
- Kad Tiktoker dobije 1.000 evra, koliko novca ide njemu, a koliko Tiktoku?
Bilo je i onih koji su samo kratko konstatovali: "Tuga", "Sramota", "Lopovi su svi"...
Postoji više načina zarade na TikToku, ali jedan od najčešćih je upravo "live sadržaj", odnosno onaj sadržaj koji ide uživo, a tada se otvara mogućnost donacije od strane pratilaca.
- Za milion coinsa dobijaju u proseku 5.000 evra, tako da najjačih 15 TikTokera na Balkanu zarade nedeljno minimum taj iznos, što znači 20.000 evra mesečno - izračunao je Dariov pratilac.
Sličan račun izneo je još jedan od inflensera koji tvrdi da sa milion coinsa kad sve TikTok odbije bude "dobar" 42.000 evra.
- Pa vi gledajte i računajte - zaključio je on.
A, šta su koinsi?
Na TikTok profilima postoji opcija kupovine tzv. coinsa odnosno zlatnika, to je svojevrsna TikTok valuta i prilikom emitovanja "live snimaka" nekog od korisnika, kupljene zlatnike donirate kao znak podrške. Korisnik koji je odradio nastup uživo prikupljene zlatnike može da zameni za dijamante koje će kasnije pretvoriti u novac na svom PayPal računu.
Od velikog značaja su i oznake odnosno tzv. hešhtagovi na TikToku i zahvaljujući njima korisnici mogu da gledaju isključivo sadržaj koji ih zanima, npr. određenog brenda ili kompanije.
To znači, da ako vaš profil ima veliki broj pratilaca, velike su šanse da ćete tokom "live nastupa" zaraditi određene donacije, ali ne treba zaboraviti da vaš sadržaj treba da bude izuzetno zanimljiv za publiku. Brojke kažu da korisnici prosečno provedu oko 37 minuta na ovoj aplikaciji u svakoj od država
NAJBOLJI ONI SA 5.000 PRATILACA
Na kraju, nesumnjivo je da profili koji imaju više od 5.000 praćenja na bilo kojoj mreži imaju “potencijal” i smatraju se mikroinfluencerima. U većini slučajeva oni odrade bolji posao od onih sa 200 ili 300 hiljada pratilaca. Komentari, lajkovi i interakcije su najvažniji elementi, prenosi Kurir.
.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)