DOVODE KUPCE U ZABLUDU Poznati proizvođač sapuna pod istragom
Uprava za tržišno takmičenje (CMA) saopštila je da Unilever možda preuveličava koliko su neki njegovi proizvodi “zeleni”.
Unilever proizvodi poznate brendove poput sredstava za čišćenje Cif, sapuna Dove i dezodoransa Lynx. Objavio je da je “iznenađen i razočaran” objavom i opovrgao da su njegove tvrdnje „na bilo koji način obmanjujuće”.
CMA je saopštio da određene izjave i jezik koje Unilever koristi na nekim proizvodima “izgledaju nejasno i uopšteno” i “kupce mogu dovesti u zabludu”.
Takođe je naveo da su neki sastojci proizvoda na ambalaži predstavljeni tako da preuveličavaju koliko su prirodni, što je poznato pod nazivom “korporacijski greenwashing”.
CMA smatra da Unileverovo korišćenje boja i slika poput zelenog lišća može brinuti, jer kupci mogu preceniti ekološku prihvatljivost proizvoda.
Unilever je saopštio da je predan objavljivanju odgovornih tvrdnji koje su “transparentne i jasne”. “Nastavićemo da sarađujemo s CMA-om i u potpunosti udovoljiti daljim zahtevima za informacijama”, dodao je portparol.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)