voće
Foto: Stock/Foto: Shutterstock

Ako ste mislili da se mleko i jaja slučajno nalaze na kraju radnje, prevarili ste se. Ove osnovne životne namirnice trgovci namerno stavljaju na kraj kako bi potrošači do njih morali da pretabanaju kroz celu radnju i usput se upecaju da usput kupe nešto što im možda u tom trenutku nije potrebno.

Sveže voće i povrće na ulazu u prodavnicu s razlogom se tu nalazi, jer se njegovom kupovinom u startu kupac ohrabruje da se drzne da potroši nešto para i na nezdrave namirnice.

Trgovci dobro znaju da mnogi roditelji u kupovinu dolaze sa decom, pa se svojski trude da slatkiši na rafovima uvek budu na dohvat ruke mališanima, a za kinder jaja često moraju i da čučnu. Baš da vidimo tu mamu ili tatu koji će uspeti da se izvuku, a da bez suza i dreke ne kupe mališanima to što im je zapalo za oko.

No, to nije sve. Kako piše Kurir, ima još trikova koje koristi trgovci, evo nekih:

  • Manja gramaža od označene na pakovanju
  • Prekucavaju rok trajanja na bajatim proizvodima
  • Prvo podignu cene, pa na njih daju popuste
  • Dopišu veću cenu pa je precrtaju, a važeća je stara cena
  • Jedna cena na polici druga na kasi
  • Sniženje proizvoda za samo 99 para
  • Merenje na vagama sa magnetima na zelenim pijacama
  • Menjaju raspored roba na rafovima da bi ste dok tražite kupili nešto drugo
  • Mleko i jaja na kraju prodavnice da bi dok dođete do njih napunili korpu drugim stvarima
  • Slatkiše stavljaju u visini dečjeg pogleda radi bolje prodaje
  • Nema izlaza osim pored kase
  • Duplo veća kolica za kupovinu (povećavaju prodaju do 40 odsto)
  • Cipele za suvo vreme prodaju kao zimske
  • Skupe proizvode (pršuta) pakuju u već i teži, masniji papir

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading