Hermes
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Prodaja proizvođača "birkin" tašni ide ka tome da dostigne "simboličnih" 20 milijardi evra (21,3 milijarde dolara) do 2027. godine ili ranije, napisao je analitičar Thomas Chauvet u belešci od 12. aprila. Taj broj je, inače, bio prekretnica za modnu marku Louis Vuitton 2022.

Na nivou grupe, Hermes je ostvario prihod od 13,4 milijarde evra u 2023. godini. "Hermes ima jedan od najpredvidljivijih profila rasta, marže i priliva novca u industriji luksuza", rekao je Chauvet.

Posebno je istakao strategiju cena ove francuske firme, koja se kreće od pristupačne do ultraluksuzne, zatim njenu kontrolu nad distribucijom i mogućnosti da raste u kategorijama izvan sektora kože, kao što su konfekcija, satovi, nakit i posuđe.

Hermes

Foto: Shutterstock

 

 

Iako je postojala zabrinutost zbog usporavanja potražnje za luksuznim proizvodima nakon postpandemijskog procvata, akcije Hermesa su nadmašile deonice drugih luksuznih brendova, sa rastom od 20 odsto dosad u 2024.

Indikator koji prati industriju je porastao za 6,8 odsto u istom periodu, dok je LVMH porastao za 8,2 odsto. Akcije su u ponedeljak porasle za 1,8 odsto, približavajući se tako ceni koju predviđa Chauvet, a to je 2.350 evra. On još od početka 2020. daje ekvivalent oceni "hold".

Hermes se, inače, smatra otpornijim na pogoršanja u industriji, jer je okrenut veoma bogatim klijentima, kao i jedinstvenom poslovnom modelu, zasnovanom na ograničenim resursima (oskudici) i njihovoj raspodeli. Francuska kompanija treba da objavi novije informacije o prodaji u prvom kvartalu 25. aprila.

Hermes

Foto: Shutterstock

 

 

Zasada, konglomerat LVMH je najveća luksuzna grupa na svetu, sa svojih 75 brendova koji proizvode razne stvari: od ručnih torbi do šampanjca. Analitičari HSBC-ja procenjuju da samo Louis Vuitton generiše oko 50 odsto profitabilnosti LVMH i čini 26 odsto prodaje.

Podsetimo, modna kuća Hermes bila je u centru pažnje kada je objavljeno da njen vlasnik želi da usvoji radnika i ostavi mu sve što ima. Međutim, iako neobična, ova odluka francuskog milijardera je ipak očekivana.

Nikolas Pueš, osamdesetogodišnji Francuz i naslednik brenda Hermes, podsetimo, odlučio je da ostavi svoje bogatstvo jednom svom zaposlenom. Naime, najveći pojedinačni akcionar čuvene luksuzne modne kuće, vredne 11,2 milijarde dolara, nema ni partnera ni decu, a njegov marokanski baštovan (41) mu je, po svemu sudeći, najbliža osoba, piše Blic.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading