RAČUN ZA VOŽNJU TAKSIJEM ZAPREPASTIO HRVATICU "Napravila sam veliku grešku..."
Pritužbe građana na skup auto-taksi prevoz deo su svakodnevice u Hrvatskoj, a novi zapanjujući slučaj za Dnevnik.hr je prijavila žena koja je nedavno poslovno bila u Zagrebu. Prevoz od zagrebačkog Buzina do Trešnjevke u špicu, kada ljudi odlaze sa posla, platila je čak 105 evra. Pritom su prešli oko devet kilometara za skoro sat vremena vožnje.
- Ukucala sam "Taksi Zagreb" u Gugl pretraživač i pretraživač je izbacio sponzorisanu stranicu sa taksi-transportom, na koju sam kliknula ne obazirući se o čemu se tačno radi. Pozvala sam taksi koji me je odvezao iz Buzine do Trešnjevka. Vožnja je trajala od 15:02 do 15:59 s obzirom da je bila gužva - priča ova žena za hrvatski medij.
- Kada smo stigli, na moje iznenađenje, taksista je rekao da vožnja košta čak 105 evra. Prvo nisam htela da platim, ali mi je rekao da mogu da pratim cenu na taksimetru pokazujući na mobilni telefon. Međutim, koristio je dva mobilna telefona koje je stalno uzimao. Rekla sam mu da sve i da sam htela, nisam mogla da pratim cenu jer mu je mobilni uvek bio u ruci. I iskreno, nisam ni obraćala pažnju na te mobilne uređaje. On je ipak samouvereno rekao da ne krši zakon i da možemo pozvati i policiju. Na kraju sam mu platila - rekla je žena.
- Tražila sam kontakt njegovog direktora, na šta mi je on odgovorio da je on direktor, da ću dobiti račun i da na osnovu toga mogu da se žalim. Moja greška je bila što nisam unapred pitala koliko će vožnja koštati. Ni na kraj pamiti mi nije bilo da će cena biti tako visoka - dodala je ona.
Dnevnik.hr je ustupio račun navedene usluge na kojoj je kao pružatelj navedena jedna hrvatska kompanija.
- Kao što sam kasnije mogla da vidim na internetu, ljudi su se već žalili na tu kompaniju iz istog razloga - kaže putnica koji se oseća prevarenom.
Direktor ove kompanije Emanuel Cirimotić zamoljen je da prokomentariše pritužbu pomenute žene.
- Cene postavljamo prema Pravilniku o autotaksi prevozu u Republici Hrvatskoj. Naše cene su više u odnosu na druge jeftinije pružaoce transportnih usluga i za svaku vožnju i uslugu izdajemo fiskalni račun kupcima. Tako da i mi, kao i svaki prevoznik određujemo svoje cene. Neko želi da konkuriše kvalitetom svojih usluga, a neko po niskoj ceni - rekao je Cirimotić i dodao:
- U Pravilniku nije definisana ni najniža ni najviša cena usluge prevoza prema pređenom kilometru i mogu reći da nerazumna cena ni u kom slučaju nije dobra, naravno.
On je osporio optužbe da je tokom vožnje u rukama držao mobilne uređaje, zbog čega klijent nije imao potpuni uvid u kretanje cena.
- Netačna izjava gospođe koja se žalila da sam tokom vožnje u rukama imao mobilni telefon sa aplikacijom za taksimetar i zbog toga nije mogla da prati kretanje cene. U vožnji koristimo dva uređaja, jedan za prikaz cene. a drugi za pozive i povezan je blututom. Na taj način poštujemo sva pravila bezbednosti u saobraćaju i svaki naš klijent je upoznat sa kretanjem cene vožnje - rekao je Cirimotić za Dnevnik.hr, prenosi Jutanji.hr.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)