lekovi
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Proizvodi Zinzina, među kojima su kućni testovi za proveru vitaminskog statusa organizma, različiti suplementi, ali i kozmetika, već su prisutni na našem tržištu preko nezavisnih partnera.

"Regioni Balkana i Jugoistočne Evrope predstavljaju strateški sledeći korak u planu kompanije da proširi svoju bazu klijenata na međunarodnom tržištu. Lansiranje će omogućiti Zinzinovim nezavisnim partnerima (distributerima) da nastave sa izgradnjom brenda lokalno i globalno", objavila je kompanija.

lekovi

Foto: Shutterstock

 

 

Zinzino očekuje da će lansiranje brenda u Srbiji stimulisati rast prodaje i u zemljama u okruženju u regionu Balkana.

Sa lansiranjem brenda u Srbiji, Zinzino je aktivan na više od 100 tržišta, a plan švedske kompanije je da do 2025. godine dostigne milion kupaca, odnosno 20 miliona do 2035. godine, piše B92.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading