Pumpa
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Neki ipak još malo stisnu pištolj za točenje goriva u pokušaju da izvuku i poslednju kap.

Grejem Konvej, direktor britanske lizing kompanije "Select Car Leasing", savetuje da se ovo ne radi.

"Stiskanje pištolja za točenje goriva nakon prvog klika, poznato i kao 'dolivanje', moglo bi se činiti kao ispravna stvar ali zapravo nije", rekao je on, prenosi "Wales Online".

"Verovatno ćete ispustiti nešto goriva koje neće završiti u vašem rezervoaru. Ako zanemarite prvi klik, mogli biste da točite i preko vrha, a to dodatno gorivo završiće u malom odvodu ispod ulaza i na tlu ispod vašeg vozila", objasnio je stručnjak.

radnik na pumpi

Foto: Shutterstock

 

Kako je rekao, na nekim pumpama višak goriva može biti usisan natrag u cev, pa faktički pumpi plaćate gorivo koje ste im vratili.

"Ozbiljniji problem, onaj koji bi mogao oštetiti vaš automobil i koštati vas puno novca, povezan je sa sistemom za povrat pare. On sprečava isparavanje benzina ili dizela kada otvorite čep da biste napunili auto, pa umesto toga para završava u posebnom filteru sa aktivnim ugljem", dodao je.

Višak goriva u cevi rezervoara može dovesti do curenja goriva u taj filter i može da ošteti sistem, pa zbog toga motor može da se pokvari, dodao je Konvej. Istakao je i da popravka u ovom slučaju može da vas košta više od 500 evra.

(B92)

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading