patike
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Prema saopštenju Fourlisa, strateški sporazum sa Foot Lockerom podrazumeva preuzimanje njihovih radnji u Grčkoj i Rumuniji, kao i otvaranje više od 100 prodavnica u svim zemljama regiona osim u Srbiji – što znači da će poznati maloprodajni brend biti prisutan u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Bugarskoj.

Analitičar i urednik Retail Serbia Žarko Grozdanić za Biznis.rs objašnjava da su na našem tržištu sportske opreme već zastupljeni brojni ozbilji igrači i da za novajlije trenutno – nema mesta.

Fourlis grupa, koja u Grčkoj poseduje franšizu za IKEA robne kuće, saopštila je da očekuje da će, zahvaljujući sporazumu sa Foot Lockerom, iskoristiti „dvocifreni“ trend rasta koji beleži maloprodaja sportske opreme i odeće u Jugoistočnoj Evropi u poslednje tri godine.

Procenjuje se da će vrednost prodaje na regionalnom tržištu maloprodaje sportske opreme, koje tri godine uzastopno beleži visok rast, dostići 3,7 milijardi evra do 2026. godine, uz "visok jednocifreni rast“ godišnje.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading