kozmetičarka
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Kozmetički saloni u Srbiji često uvode nove politike poslovanja koje izazivaju veliko nezadovoljstvo među korisnicima. Jedna od najnovijih i "najkontroverznijih" praksi je naplata otkazivanja termina, čak i ako klijent unapred obavesti salon piše Blic.

Sa ovakvom situacijom nedavno se susrela jedna devojka iz Novog Sada koja je zbog neodložnih obaveza morala da otkaže zakazan tretman lica u novosadskom salonu. Međutim, iako je, navodi, salonu novonastalu situaciju javila čak 10 sati ranije, nije naišla na razumevanje.

kozmetičarka

Foto: Shutterstock

 

 

"Zakažem tretman lica u jednom salonu u Novom Sadu, iskrsne mi nešto, nema šanse da stignem. Javim se da otkažem deset sati ranije i oni mi kažu politika firme je da se uplati 3.500 ukoliko je prošlo manje od 24h do termina. Ovo pišem jer mi treba negde da kanališem svoj bes i ogorčenost ali ja sam glupača naravno platila kako me ne bi razvlačili", napisala je devojka i podelila prepisku koju je imala sa salonom.

U prepiskama se može videti da su iz salona obavestili devojku da je u obavezi da uplati 3.500 dinara zbog otkazivanja termina, uz prateće instrukcije za plaćanje.

Ona je najpre reagovala s negodovanjem, postavljajući im pitanje da li zaista plaća i zakazivanje i otkazivanje usluge, ali je na kraju, navodi, ipak odlučila da plati. Takođe, naglasila je da joj prilikom zakazivanja nisu jasno stavili do znanja da će morati da plati pun iznos usluge, čak i ako ne dođe zbog nepredviđenih okolnosti.

kozmetičarka

Foto: Shutterstock

 

"Zašto si im platila? Ovo je iznuda novca"

Objava Novosađanke izazvala je različite reakcije na pomenutoj mreži. Dok su neki smatrali da je način poslovanja kozmetičkog salona krajnje bezobrazan, drugi su ipak stali u njihovu odbranu.

"Zašto si im platila? Ovo je iznuda novca", "Drugi put definitivno nemoj da plaćaš. Tačnije, nadam se da neće biti drugog puta ni tebi, niti bilo kome. Mnogo su bezobrazni!", "Kad budu imali ugovor pri zakazivanju koji ima klauzulu o naplati propuštenog termina, tad mogu da se zaje*avaju ovako s ljudima. Do tad...", "Potpuno bespotrebno bačen novac. Klasično vas navukli. Bez ljutnje, ali dokaz da građani neki plaćaju sve što se od njih traži", "Ne mogu da verujem da ste im za bezobrazluk platili traženi iznos", pisali su oni.

kozmetičarka

Foto: Shutterstock

 

"Hajde da poštujemo tuđe vreme"

Oni koji su se složili sa politikom salona, izneli su svoje mišljenje.

"Izvini ali ne izvini, imaš ovo obaveštenje na profilu. Tako da jeste politika firme. Razmišljaš na vreme i otkažeš bar dan unapred. 10h je kasno", "U pravu su. Jutros si shvatila...bravo. A šta misliš, ko finansira njihove plate ako im tako pola mušterija shvati da ne mogu da dođu na tretman? Hajde da se malo saberemo i poštujemo tuđe vreme."

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading