brendovi
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Tako je jednoj organizaciji za zaštitu potrošača stigao dopis od jedne naše sugrađanke koja je imala sličnu "situaciju".

Naime, ona je želela da nakon obavljene onlajn kupovine od iste odustane, pa ju je zanimalo da li je taj postupak uopšte moguć.

- Prema Zakonu, oni koji su kupili proizvod van prodajnih prostorija, imaju pravo da odustanu od kupovine.

Sledeći vrlo bitan korak zavisi od prodavca, koji u ovim slučajevima mušterijama mora da nekim putem dopremi Obrazac o odustanku, koji kada se dobije, može da se upotrebi u roku od 14 dana.

- Oni koji nisu dobili obrazac imaju rok od godinu dana na ovaj postupak (što bi nekima bila čak i olakšavajuća okolnost), ali je poznato da svako ko želi da vrati proizvod isti mora da vrati neoštećen i u originalnom pakovanju, prenosi Kurir.

Prosto, pre trideset godina, fizičko vraćanje artikla kupcima nije izazivalo zazor, ali danas nam se ta opcija čini bolnom i nepravednom. Uvođenjem onlajn povrata trgovci na malo promenili su nekadašnje navike kupaca, a sada ih ponovno pokušavaju promeniti.

@zastita_potrosaca Odgovaramo na vaša pitanja🫵🏼Evo šta da radite ako želite da odustanete od kupovine🛍️ Važno je da vratite robu neoštećenu i u originalnoj ambalazi👐🏽 #potrosaci #pitanja #kupovina #odustanak #fy #zatebe #vazno #fyp #kupovina #patike ♬ original sound - Zaštita potrošača

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading