Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Interesovanje za pretragu za „Travel Tuesday“ poraslo je za više od 500 odsto od 2021. do 2023. godine, prema izveštaju koji je u četvrtak objavio "McKinsey & Company".

Pretraga je najveća među američkim i kanadskim potrošačima, ali interesovanje raste i u Australiji, Ujedinjenom Kraljevstvu, Holandiji i Španiji.

Ali to ne sprečava azijske kompanije da uskoče u prodaju kako bi dosegle globalnu klijentelu.

Kristen Dženings Graf, direktorka prodaje i marketinga u "Bavah Reserve", eko-odmaralištu na indonezijskim ostrvima Riau, rekla je da je njena kompanija pokrenula svoju prvu promociju „Travel Tuesday“ 2023. godine.

„Imali smo ponudu koja je bila izbor - nadogradnja, popust ili jedan besplatan let“, rekla je ona. „To nam je donelo dobru prodaju.”

Letovi, hoteli i krstarenja

Mekinzijev izveštaj pod naslovom „Putovanje u utorak je stvarno - i raste“, pokazalo je da su rezervacije hotela, avio-kompanija i krstarenja među američkim putnicima porasle na „Putnički utorak“ prošle godine, koji se dogodio 28. novembra 2023.

Rezervacije avio-kompanija su tog dana skočile za više od 60 odsto, a krstarenja za više od 50 odsto, u odnosu na dvonedeljni period pre i posle, navodi se u izveštaju.

Rezervacije hotela su takođe skočile za 28 odsto, iako su ih neznatno pomračile rezervacije napravljene dan ranije, a to je bio sajber ponedeljak, navodi se u izveštaju. Pretrage za „Cyber Monday“ su daleko veće od „Travel Tuesday“, ali interesovanje za prvi opada, pokazalo je.

„Rezervacije putovanja napravljene u utorak su nadmašile one napravljene u sajber ponedeljak“, rekao je Rajan Man, partner u Mekinzijevoj praksi za putovanja, logistiku i infrastrukturu i jedan od autora izveštaja.

Ali Man upozorava da "Travel Tuesday" možda neće učiniti za turističku industriju ono što je Crni petak učinio za maloprodaju.

U oba dana potrošači traže najbolje ponude, rekao je on. „Ali za razliku od nekih impulsnih kupovina koje potrošači vrše na Crni petak, rezervacije putovanja mogu zahtevati više planiranja.

Više od polovine Amerikanaca (58%) kaže da radije troše novac na putovanja umesto na kupovinu, prema Zimskoj anketi o putovanjima iz 2024. kompanije za lične finansije "ValletHub".

Globalno istraživanje "Amek Trendek-a" iz 2024. na više od 13.000 odraslih koji zarađuju najmanje 50.000 dolara godišnje pokazalo je da je otprilike svaki treći ispitanik rekao da planira da pruži „iskustvo“ nekom značajnom drugom ili svojoj deci. Stopa je skočila još više za prijatelje, sa skoro 70% ispitanika koji su rekli da bi radije dali iskustvo ili izleti preko materijalnog poklona, prema istraživanju.

Najbolja iskustva bila su za zabavu (59%) i putovanja (54%), prema istraživanju "Amek" objavljenom u septembru.

(Izvor: CNBC)

BONUS VIDEO:

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading