Pošta
Foto: Shutterstock/Dragan Mujan

Ako ste u nedoumici oko svog zdravstvenog osiguranja dok čekate penzijsko rešenje, ne brinite.

U Fondu PIO sve je regulisano.

Naime, osiguranik koji je podneo zahtev za ostvarivanje prava na penziju, a nalazi se van radnog odnosa, od ovlašćenog lica Fonda PIO dobija potvrdu radi regulisanja zdravstvenog osiguranja.

Sa potvrdom se stranka obraća zaposlenima Fonda na šalterima prijave – od‌jave, gde se vrši privremena prijava na zdravstveno osiguranje i dobija potvrda.

Ova prijava postaje validna sledećeg kalendarskog dana, kada bude preuzeta u informacioni sistem koji koriste zdravstvene ustanove.

Na osnovu potvrde koja se dobije, mogu se osigurati i članovi porodice.

Ukoliko je lečenje potrebno istog dana, stranka lično nosi pomenutu potvrdu o podnošenju zahteva za penziju u nadležnu ispostavu Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, prema adresi prebivališta, gde će se prijava uneti neposredno u sistem tog Fonda.

Na ovaj način zdravstvene usluge dostupne su već istog dana.

Izdata potvrda važi dva meseca jer je to zakonom predviđeni rok za donošenje rešenja o pravima iz penzijskog i invalidskog osiguranja.

Ukoliko po isteku dva meseca podnosilac zahteva za ostvarivanje prava na penziju ne dobije rešenje, može se obratiti nadležnoj filijali Fonda PIO radi dobijanja nove potvrde.

Nakon ostvarivanja prava na penziju, prijavu korisnika penzije na zdravstveno osiguranje automatski vrši Fond PIO.

(Penzionisani.rs/Vesna Pejčić)

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading