Menezis avitation
Foto: Tanjug/MENEZIS AVIATION/ MILOŠ TUNIĆ (HO)

AirHelp Inc. je objavio izveštaj za 2024. godinu, sa listom najboljih i najlošijih avio-kompanija prema AirHelp Score.

Rangiranje je zasnovano na žalbama putnika, podacima o tačnosti dolazaka i polazaka, kao i povratnim informacijama putnika iz više od 54 zemlje o kvalitetu hrane, udobnosti i usluzi posade u periodu od januara do oktobra.

Prema pisanju New York post-a, srpska aviokompanija - AirSerbia našla se u prvih 10 najboljih kompanija na svetu! 

Tunisair je ocenjen kao najgora avio-kompanija na svetu, zauzevši poslednje mesto na listi sa pozicijom broj 109. Oni su među nekoliko niskobudžetnih prevoznika sa velikim problemima.

Buzz, Nouvelair, Nouvelair i El Al Izraelske avio-kompanije zatvaraju listu pet najlošijih avio-kompanija koje pokušavaju da dovedu putnike tamo gde treba.

Ali čak i Severna Amerika ima svojih problema. Jet Blue i Air Canada su se našle na listi 50 najlošijih avio-kompanija.

Postoje i putničke kompanije sa zadovoljnim putnicima.

Brussels Airlines je ocenjen kao najbolja kompanija za rezervaciju putovanja. Ova avio-kompanija je pomerila Qatar Airways na drugo mesto nakon što je držala prvo mesto od 2018. godine, a ostvarila je veliki napredak u poređenju sa prošlom godinom, kada je bila na 12. mestu.

Najlošije aviokompanije na svetu:

1.Tunisair
2. Buzz
3. Nouvelair
4. Bulgaria Air
5. El Al Israel Airlines
6. Pegasus Airlines
7. IndiGo
8. Tarom
9. Air Mauritius
10. Sky Express

Najbolje aviokompanije na svetu:

1. Brussels Airlines 

2. Qatar Airways 
3. United Airlines 
4. American Airlines 
5. Play
6. Austrian Airlines  
7. LOT Polish Airlines 
8. Air Arabia 
9. Widerøe 
10. Air Serbia   

United Airlines, American Airlines i Play takođe su na vrhu liste najboljih avio-kompanija na svetu.

Putnici bi mogli biti iznenađeni kada saznaju da su United Airlines i American Airlines rangirani tako visoko, s obzirom na velike smetnje u letovima koje su ozbiljno uticale na domaće avio-kompanije ove godine.

Međutim, obe su se našle na listi top 10 od najmanje 2022. godine.

S druge strane, Delta Airlines je pala sa 11. mesta na 17. verovatno zbog lošeg rezultata u obradi zahteva zbog problema izazvanih tehnološkim prekidom u julu, ali se rangiranje u pogledu tačnosti dolazaka i mišljenja putnika nije mnogo promenilo.

Nedelja nakon Dana zahvalnosti postavila je novi rekord sa više od 3 miliona putnika koji su prošli kroz Administraciju za bezbednost saobraćaja u jednom danu.

Tomasz Pawliszyn, izvršni direktor AirHelp-a, izjavio je da se nada da će ova lista „podstaći avio-kompanije da stalno slušaju povratne informacije putnika“.

(Nypost.com)

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading