NEWYORK POST: Er Srbija na listi najboljih kompanija na svetu
AirHelp Inc. je objavio izveštaj za 2024. godinu, sa listom najboljih i najlošijih avio-kompanija prema AirHelp Score.
Rangiranje je zasnovano na žalbama putnika, podacima o tačnosti dolazaka i polazaka, kao i povratnim informacijama putnika iz više od 54 zemlje o kvalitetu hrane, udobnosti i usluzi posade u periodu od januara do oktobra.
Prema pisanju New York post-a, srpska aviokompanija - AirSerbia našla se u prvih 10 najboljih kompanija na svetu!
Tunisair je ocenjen kao najgora avio-kompanija na svetu, zauzevši poslednje mesto na listi sa pozicijom broj 109. Oni su među nekoliko niskobudžetnih prevoznika sa velikim problemima.
Buzz, Nouvelair, Nouvelair i El Al Izraelske avio-kompanije zatvaraju listu pet najlošijih avio-kompanija koje pokušavaju da dovedu putnike tamo gde treba.
Ali čak i Severna Amerika ima svojih problema. Jet Blue i Air Canada su se našle na listi 50 najlošijih avio-kompanija.
Postoje i putničke kompanije sa zadovoljnim putnicima.
Brussels Airlines je ocenjen kao najbolja kompanija za rezervaciju putovanja. Ova avio-kompanija je pomerila Qatar Airways na drugo mesto nakon što je držala prvo mesto od 2018. godine, a ostvarila je veliki napredak u poređenju sa prošlom godinom, kada je bila na 12. mestu.
Najlošije aviokompanije na svetu:
1.Tunisair
2. Buzz
3. Nouvelair
4. Bulgaria Air
5. El Al Israel Airlines
6. Pegasus Airlines
7. IndiGo
8. Tarom
9. Air Mauritius
10. Sky Express
Najbolje aviokompanije na svetu:
1. Brussels Airlines
3. United Airlines
4. American Airlines
5. Play
6. Austrian Airlines
7. LOT Polish Airlines
8. Air Arabia
9. Widerøe
10. Air Serbia
United Airlines, American Airlines i Play takođe su na vrhu liste najboljih avio-kompanija na svetu.
Putnici bi mogli biti iznenađeni kada saznaju da su United Airlines i American Airlines rangirani tako visoko, s obzirom na velike smetnje u letovima koje su ozbiljno uticale na domaće avio-kompanije ove godine.
Međutim, obe su se našle na listi top 10 od najmanje 2022. godine.
S druge strane, Delta Airlines je pala sa 11. mesta na 17. verovatno zbog lošeg rezultata u obradi zahteva zbog problema izazvanih tehnološkim prekidom u julu, ali se rangiranje u pogledu tačnosti dolazaka i mišljenja putnika nije mnogo promenilo.
Nedelja nakon Dana zahvalnosti postavila je novi rekord sa više od 3 miliona putnika koji su prošli kroz Administraciju za bezbednost saobraćaja u jednom danu.
Tomasz Pawliszyn, izvršni direktor AirHelp-a, izjavio je da se nada da će ova lista „podstaći avio-kompanije da stalno slušaju povratne informacije putnika“.
(Nypost.com)
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)