Volksvagen
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Najveći evropski proizvođač automobila već nedeljama pregovara sa sindikatima o svojim planovima za reviziju poslovanja i smanjenje troškova, uključujući i prvi put razmatranje zatvaranja fabrika u Nemačkoj.

"Uprava je apsolutno ozbiljna u vezi sa svim ovim", rekla je Kavalo.

Kavalo nije precizirala na koje fabrike će to uticati niti koliko bi od oko 300.000 zaposlenih "Folksvagen grupe" u Nemačkoj moglo da bude otpušteno.

"Folksvagen" je pod snažnim pritiskom da smanji troškove i ostane konkurentan u svetlu slabije potražnje iz Kine i Evrope, piše Rojters.

Kavalo je izjavila da Berlin mora hitno da smisli glavni plan za nemačku industriju kako bi osigurao da ona "ne ode niz vodu".

Ona je naglasila da postoji saglasnost između obe strane u pogledu prirode problema sa kojima se proizvođač automobila, kao i mnoge njegove evropski kolege suočavaju, u rasponu od sporije od očekivane električne tranzicije do žestoke konkurencije kineskih proizvođača automobila koji ulaze u Evropu.

"Nismo daleko jedni od drugih kada je u pitanju analiza problema. Ali smo udaljeni miljama u odgovorima na njih", rekla je ona.

Kako piše "Dojče vele", plate u "Folksvagenu" su iznad proseka. To je dobro za zaposlene, loše za bilans koncerna, jer "Folksvagen" plaća jedan sat oko 62 evra (uključujući osiguranja), a to je 2023. bila najskuplja satnica u autoindustriji.

Sa prosečnom platom od 5.238 evra (bruto), Volfsburg je jedan od najbogatijih industrijskih gradova u Nemačkoj. Bogatiji je samo Ingolštat, gde je sedište "Audija", koji takođe pripada koncernu Folksvagena.

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading