NE NASEDAJTE NA LAŽI IZ OGLASA Nikola je ispričao svoje neprijatno iskustvo i upozorio građane: Pazite se!
Alo/ Ilustracija

Beograđanin Nikola Ivanović imao je, kako sam kaže, šokantno i krajnje neprijatno iskustvo sa jednim od mnogobrojnih vodoinstalaterskih servisa koji preko oglasa nude usluge. 

Obratio nam se, priča za Alo!, da bi upozorio ljude da im se ne desi nešto slično. 

- Bilo je jutro, probudio sam se malo kasnije pošto sam na poslu imao slobodan dan, pa sam čuvao trogodišnjeg sina. Kad sam ustao, ušao u kuhinju i otvorio mašinu za sudove, samo što se nisam onesvestio. Mašina je bila puna vode. U trenutku šoka uzeo sam telefon i našao broj prvog vodoinstalaterskog servisa koji mi je iskočio na Guglu. Odmah sam ih okrenuo, pošto su napisali „hitne intervencije, dolazimo odmah“ - priča naš sagovornik i nastavlja:

- Pozvao sam ih i zamolio da mi što pre pošalju majstora jer u tom trenutku sam sa detetom, a mašina je bila puna vode koja svakog sekunda preti da se izlije, nisam znao šta da radim.

ZATVORIO VENTIL

Nikola je dodao da su iz vodoinstalaterskog servisa bili ažurni i da su veoma brzo stigli. Ponadao se da će takva biti i usluga. Međutim...

Saveti ako zovete servis

1. Proverite da li je registrovan

2. Tražite odmah, u telefonskom razgovoru, da vam kažu cenu za dolazak i utvrđivanje kvara, ukoliko se sve završi na tome

3. Čim utvrde koji je kvar, tražite da vam kažu cenu popravke

4. Ukoliko vam se cena učini previsoka, proverite još na nekom mestu

5. Ako mislite da ste prevareni, podnesite prijavu Tržišnoj inspekciji

- Majstor je zaista stigao za kratko vreme i bio sam srećan, mislio sam da je mukama kraj. Pogledao je i veoma uvereno rekao: „Znam šta je. Zapušile se cevi, sad ćemo mi to očas posla“. Super, mislio sam u sebi. On je nekom mašinom sve to naizgled rešio i problem je nestao. Pokazao mi je neki cenovnik na telefonu, uzeo 13.000 dinara i otišao. Jeste mi zvučalo skupo, ali sam pomislio da je najvažnije da se sve rešilo.

Nakon pola sata, kada je primetio da se voda opet pomalo vraća, pozvao je servis, i oni su mu rekli da pogleda ventil.

- Uradio sam kako su mi rekli i shvatio da je ventil zatvoren. Majstor je samo zatvorio ventil, otpušio cevi i otišao. Tada sam shvatio da moj problem nije rešen, a za ponovni dolazak su mi tražili 3.500 dinara. Odustao sam i odlučio da pozovem servis koji zastupa proizvođača moje mašine za sudove. Njihov broj sam naknadno dobio od kolege. Oni su došli, videli šta je problem. Deo je koštao 2.700 dinara i problem je definitivno bio rešen. Dakle, nije bio problem u cevima, samo taj mali deo je bio sporan - objasnio je Ivanović, pitajući se zašta je platio više od 100 evra prvom servisu.

NEĆE DA VRATE

Nakon što je konačno i potvrđeno da je prevaren i da je platio uslugu koja mu nije rešila problem, odlučio je da pozove vodoinstalaterski servis kojem je isprva i prijavio kvar i zatraži povrat novca.

- Pozvao sam ih i objasnio im šta se desilo. Da su dolazili majstori iz ovlašćenog servisa, da su popravili mašinu i da uopšte nije bio problem u cevima. Izričito sam zahtevao da mi vrate novac. Zaposleni sa kojim sam razgovarao bio je jako neljubazan. Rekao je da su oni meni naplatili uslugu koju su odradili, to jest otčepili cevi i, kako je na kraju dodao, oni meni novac ne mogu da vrate. Nakon toga sam zaista, vidno razočaran takvim stavom jednog čoveka, odlučio da se obratim novinama. Zvaću koga god treba, samo da ljudi znaju da ne nasedaju na laži iz oglasa. 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (2)

Loading
Dalibor

24.08.2021 07:55

cuveno beogradsko postenje, mangupi ljudi, desilo mi se slicno dok sam ziveo tamo, kad sam "nasamarao" majstora vratio pare, u ovoj zemlji nijedan biznis ne moze da funkcionise jer ima mnogo prevaranata, sad zbog takvih olosa i posteni ljudi ne mogu lako da dodju do posla

Mirka

24.08.2021 11:08

Zasto javno ne kazete ime i sdresu servisa, kako bi pomogli drugima da ne budu prevareni