PREVARANT Krivokapić zahvaljujući litijama dobio fotelju, a sad neće da potpiše Temeljni ugovor!
Kada neko iz vlasti kaže da taj Temeljni ugovor nije nešto bitan, s obzirom na to da imamo Zakon o slobodi vjeroispovijesti koji je ispravljen, zašto se onda zove Temeljni ugovor, upitao je poznati sprski reditelj Dragoslav Bokan, u emisiji Slobodna zona na TV Prvoj.
“Ako je Temeljni, onda ima neku važnost i zašto su druge veroispovesti dobile Ugovor, a samo Srpska pravoslavna crkva nije? Ko to sprečava? Iz kog razloga? Kome to smeta?”, upitao je reditelj.
On dodaje da je posebno to što ti koji sprečavaju potpisivanje ili odlažu su isti oni koji su došli tu gdje jesu zahvaljujući litijama i duhovnim vođama litija, takođe kaže da će istorija oceniti da li su ti ljudi dostojni ili nisu dostojni tih prestola na kojim su sada, iako, kako on kaže, mi već vidimo probleme sa tim.
“Temeljni ugovor ne mora da bude predmet opšteg interesovanja javnosti, ali za to nije kriva Crkva, ona nije pravila cirkus od priče o Temeljnom ugovoru, nego su političari govorili da će potpisati, da je usaglašeno, itd.”, rekao je Bokan, aludirajuči na premijera Vlade Crne Gore Zdravka Krivokapića.
Bokan kaže da je Zdravko Krivokapić od početka bio po prezimenu između dve osobe i to Ranka Krivokapića i Momčila Krivokapića. Između jednog velikog antisrbina i bezbožnika i jednog ozbiljnog srpskog sveštenika, simbola pravoslavnog srpstva u Boki Kotorskoj.
“Na početku se činilo da je on mnogo bliži Momčilu Krivokapiću, da bi sad videli da se to odjednom kao izmešta nešto i da Ranko Krivokapić postaje pol prema kome ide čovek koji je počeo sve time što je mitropolit Srpske pravoslavne crkve Amfilohije Radović njemu dao poverenje u ime čitavog naroda koji je bio u litijama, u ime svih onih krstova, ikona, u ime sve one hrabrosti, svog tog ponosa”, kaže Bokan.
Bokan ističe da je Krivokapić u ime svih koji su bili na litijama dobio pravo da nešto uradi sa svim tim i na kraju njemu smeta Temeljni ugovor i da ga je potpisao niko se ne bi ni obazirao na to, čak niko ne bi ni analizirao svaku uredbu, svako slovce, nego bi išli dalje.
On zaključuje da Crkva ne bi nikad zloupotrebljavala svoj Temeljni ugovor, čak iako bi potencijalno mogla da ga zloupotrebi, ali oni od toga nemaju ništa da nekome umanjuju prava u bilo kom gradu Crne Gore.