Gameplay „Ghost of Tsushima“ razvaljuje
„Ghost of Tsushima“ je open-world akciona avantura, koja je smeštena u period feudalnog Japana i koja će nam "pokazati moć Mongolske imperije", a prvobitno je najavljena na PSX 2017.
„Sony“ je uzeo za vrlo ozbiljno ovogodišnji E3 sajam pa je tamo predstavio četiri, trenutno najbitnije igrice, a jedna od njih je i „Ghost of Tsushima“, čiji smo gameplay jedva dočekali. Radnja je smeštena u 1274. godinu, vreme tokom invazije Mongola, a na početku gameplay-a, vidimo glavnog lika Jin Sakai-a, kako jaše kroz polja, čiji svaki detalj, od vlati trave i pšenice, pa do jelena koji trči, izgleda više nego realno, a scene borbe potsećaju na one viđene u filmovima velikog Akira Kurosawa-e. Upoznali smo i Masako, junakinju koja pred kraj ovog gameplay-a inicira borbu sa Jin-om...
Producentska kuća „Sucker Punch“, otkriva da je Jin Sakai, "moćni samuraj čije su avanture zasnovane na japanskoj istoriji i na tradicionalnoj, samurajskoj kinematografiji", a proizvod toga je beskrajno prelepa priča o osveti, moći i nadi. Kako se igrica razvija, Jin će učiti razne tehnike borbe, a na trenutke će se odricati svojih „časnih“ samurajskih tehnika, da bi prigrlio ulogu "tihog ubice".
„Ghost of Tsushima“ je jedan od četiri najvažnija segmenta prezentacije „Sony“ na E3 sajmu, pored „The Last of Us: Part 2“, „Death Stranding“, i „Spider-Man“.
Na "YouTube", ovaj gameplay je za 2 dana, na raznim kanalima, videlo oko šest miliona ljudi, pa i pored ogromne zainteresovanosti, ne zna se tačan datum izlaska, sem da bi mogao biti nekad u 2019. godini.