Fejsbuk Logo
facebook.com
Fejsbuk Logo

facebook.com

Fejsbuk Logo, Foto: facebook.com

Prve korake povukao je već u prvim danima ove godine, najavivši da će Fejsbuk postati više ličan. Kao rezultat toga od svih objava koje korisnici vide tek oko 4 odsto biće onih objavljenih od strane izdavača i Fejsbuk stranica, dok će sve ostalo biti objave njihovih prijatelja i grupa kojih su članovi.

Borba sa kvalitetom sadržaja koji se korisnicima prikazuje na News Feedu je sledeća na redu. Prioritet u prikazivanju, kad je reč o vestima, imaće objave koja dolaze iz proverenih izvora. Senzacionalizam, dezinformacije i polarizacija, tako, neće biti poželjni – umesto toga ova društvena mreža će se orijentisati na širenje vesti kojima se veruje, koje su informativne, te lokalne.

Ko će određivati kojim se izvorima veruje a kojima ne, pitate se? Zuckerberg kaže da će to biti sami korisnici. Njih će kroz ankete pitati veruju li pojedinom izvoru vesti, i potom će algoritmi početi da prikazuju sve više objava onih izdavača koje čitaoci označe kao pouzdane i kvalitetne.

Komentari (1)

nedjo

24.01.2018 16:26

nikog ne zanima