Pare, novac, dečko, devojka, par
Shutterstock
Pare, novac, dečko, devojka, par

Shutterstock

Pare Foto: Shutterstock

Kada ih neko pita "od čega ziviš", te osobe će vam reći:"Ja sam opinionista".

"Da bi neko mogao biti prodavac svog mišljenja, nije potrebno da bude neki ekspert niti tehničko lice, nije neophodno da ima ideje, važno je da ima mišljenje o svemu i svima", piše autor Valter Siti.

To su osobe sa kojima voditelj televizijskog programa "priča" o svemu i svačemu, a "opinionisti" se šetaju od jednog do drugog programa i kanala, što znači da nije neophodna ni specijalizacija.

Njihovo polje delovanja su tv spektakli, kao što su razni rialiti programi, kao što je "veliki brat", ili popodnevni programi u kojima se otkrivaju novi talenti, sportske emisije ili noćne televizijske trač - partije, piše autor članka.

Prvi zadatak "prodavača svog mišljenja" je da se svađa. Gledanost njihovih programa je velika, mnogo iznad onih u kojima se produbljeno tretiraju aktuelne društvene teme, zaključuje Siti.

"Tako se kod gledaoca stvara utisak da ideje ništa ne rešavaju, već jedno misljenje važi, kao i drugo sve dok voditelj programa ne isključi mikrofon", zaključuje Valter Siti.