Mercedes-Benc pismom upozorio vlasnike više modela da ih ne voze
Printscreen/ YouTube

 

Mercedes-Benc ih je obavestio o problemu u sistemu hlađenja koji bi mogao da bude uzrok požara.

Problem je moguće curenje rashladne tečnosti iz pumpe, što bi moglo da dovede do zagrevanja delova, a samim tim i do mogućeg požara, objasnila je krovna firma Mercedes-Benca Dajmler, javlja Politika.

Nemački dnevni list Bild prvi je ekskluzivno objavio vest o problemima s pumpom Mercedes-Bencovih automobila, objavivši kopiju pisma. Dajmler nije imao kud, i potvrdio je da je pismo autentično.

U pismu, što je I najinteresantnije, piše da delovi potrebni za rešavanje problema trenutno nisu dostupni pa vozila u ovom trenutku nije moguće popraviti. Postupak opoziva i zakazivanja termina za servisiranje biće pokrenut čim kompanija dođe do delova, dodali su.

“Vlasnik vozila koje bi trebalo biti opozvano mora odmah da kontaktira najbližeg servisnog partnera Mercedes-Benza”, stoji u saopštenju poznate firme. U prevodu, da se prijavi i čeka da ga pozovu „kad bude bilo“...

I šta sad, nije opoziv, nema delova, pitali su se vlasnici skupocenih vozila sa trokrakom zvezdom na haubi.  U pismu je bio i lakonski odgovor:  “U međuvremenu bi vozilima trebalo upravljati izuzetno oprezno i svesti njihovu upotrebu na minimum”.

Mnogi zatečeni vlasnici razmišljaju da podnesu tužbe jer imaju vozila a ne smeju da ih voze a ako to čine, rizikuju mnogo. Ko je kriv za štetu koja ne njihovom krivicom nastaje, a u pismu se ne precizira koliko će dugo morati da čekaju na zamenu. Mnogi smatraju da je ovo veliki blam svetski poznatog brenda, do sad nezabeleženog.

Inače, ovo je već peto povlačenje vozila marke Mercedes, u poslednjih nekoliko meseci.

Nakon problema s curenjem ulja na nekim modelima, pa sa akumulatorima na A i B klasi, i problema sa sedištima na klasama: C, GLE i GLS, kočionim sistemom klase E, S, CLS i EQS, red je došao i na neispravne pumpe koje su ugrađene u modele GLE/GLS (platforma 167), C-klasu (platforma 205), E-klasu (platforma 213), S-klasu (platforma 222), S-klasu (platforma 223), E-klasu kupe/kabriolet (platforma 238), GLC (platforma 253), CLS (platforma 257) i G-Klasa (platforma 463).

Osim u poslednjem slučaju, vlasnici su pozvani da se jave serviseru da im se otkloni problem. Ovaj najnoviji uočeni mogući kvar je na čekanju, a koliko dugo, fabrika ne zna.

Najveći broj vozila u jednom opozivu se desio Mercedesu pre godinu dana kada je 1,3 miliona vozila bilo poslato u servise, jer je uočeno da sistem za pozive u hitnim slučajevima zbog greške u softveru može da pošalje pogrešnu lokaciju posle nesreće.

Ni Mercedes nije što je nekad bio.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading