STRUČNJACI SAOPŠTILI Postoji veoma važna stvar kod kupoprodaje polovnjaka, a nema veze ni sa godištem ni sa pređenom kilometražom
Boja nije stvar trenda, već kretanja na tržištu, iako mnogi misle suprotno. Istraživanja idu u prilog ovoj stavki koja može znatno uticati na cenu automobila.
Analiza najpoznatijih nemačkih platformi za prodaju automobila, koju je sproveo jedan regionalni profilisani medij, pokazala je da će automobili u ljubičastoj boji izgubiti na ceni za čak oko 27 odsto u odnosu na prosečnu cenu vozila iste vrste i performansi.
Osim toga, ukoliko je automobil srebrne boje on gubi 25 odsto, zlatni oko 23 odsto, crveni 11 odsto, plavi 10 odsto i na kraju zeleni tek 1 odsto.
– Možda je crvena odličan izbor za Ferari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Folksvagen Pasata ili BMV-a serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje pri prodaji – navode u najpoznatijoj nemačkoj platformi za prodaju polovnih automobila "Mobile.de".
Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo jer ona donosi oko 5 odsto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bela sa 6 posto, crna sa 10 posto, siva sa 10 posto i žuta sa 13 posto.
Sa ove platforme su primetili da se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje gledaju na internet oglasima nego oni sa neutralnijim bojama poput sive ili crne.
NE BACAJTE PARE ULUDO Uz ovih 10 saveta stručnjaka uštedećete više od 30 odsto goriva
Ovi stručnjaci upozoravaju da prilikom kupovime ipak uvek imate na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno prosecima – ako želite dobro da prodate polovno vozilo.
Stoga, izbegavajte i boje u trendu, koje su u modi neko vreme, ali brzo će postati trn u oku.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)