BARBENHAJMER FENOMEN JE REALAN U borbi dva holivudska titana, pobednik je samo jedan
Holivudska produkcija nalazi se u velikoj krizi. Suočena sa štrajkom glumaca i scenarista, spas pronalazi u dva velika letnja hita - filmovima "Barbi" i "Openhajmer".
Zasnovan na Barbi modnim lutkama kompanije Matel, snimljen je prvi Barbi film sa živim glumcima nakon brojnih kompjuterski animiranih i striming televizijskih filmova. Film prati Barbi (Margo Robi) i Kena (Rajan Gosling) na putovanju samootkrivanja nakon egzistencijalne krize.
Dok "Barbi" duguje veliki deo svog uspeha kapitalizaciji na uvek popularnim muško/ženskim odnosima, "Openhajmer" Kristofera Nolana beleži biografiju istorijske ličnosti - Dž. Robert Openhajmera (Kilijan Marfi), američkog teorijskog fizičara koji je bio ključan u razvoju prvog nuklearnog oružja u okviru Menhetnskog projekta, i time uveo svet u atomsko doba.
„Barbi“ i „Openhajmer“ su tako uspešni filmovi da se čini da se njihov uticaj vidi u ekonomskoj statistici.
Vlasnici kartica "Bank of America" povećali su svoju potrošnju goriva za 1,9% u odnosu na prethodnu godinu tokom nedelje koja se završava 22. jula, saopštila je banka u četvrtak. Dok je potrošnja u mnogim kategorijama pala – uključujući onlajn elektroniku, poboljšanje doma, nameštaj i smeštaj – jedna oblast raste: zabava.
Vlasnici kartica "Bank of America" potrošili su 13,2% više na zabavu nego pre godinu dana, što je lako najveći deo praćene kategorije. To je značajno ubrzanje u odnosu na nedelju od 15. jula, kada je potrošnja za zabavu porasla za 4,9%, piše CNN Biznis.
Ranije u julu, potrošnja za zabavu bila je na nižem nivou u poređenju sa godinom ranije, prema "Bank of America". U izveštaju o istraživanju, "Bank of America" je rekla da je povećanje potrošnje na zabavu, kao i na prodavnice odeće, „verovatno delimično podstaknuto objavljivanjem dugo očekivanih filmova, Barbika i Openhajmer“.
„Barbi“ je dominirala na blagajnama tokom svog debitantskog vikenda, prikupivši 162 miliona dolara na domaćim blagajnama. Film, koji je distribuirao vlasnik CNN-a Vorner Bros. Diskaveri, bio je najveći debi za jednu žensku rediteljku ikada.
„Openhajmer“ Kristofera Nolana doneo je još 82,5 miliona dolara. Rezultati blokbastera pokazuju kako potrošači i dalje agresivno troše u nekim oblastima - čak i kada se smanjuje potrošnja za prehrambene proizvode i u drugim bitnim oblastima.
Film "Barbi" je zaradio više - ali pravi pobednik u ovom sudaru titana je američka ekonomija.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)