ZA NEDELJU DANA SE POPELA NA SAM VRH Nova društvena mreža zaludela GENERACIJU Z (VIDEO)
Nova aplikacija pod nazivom noplace popela se na vrh App Store-a, nakon što je postala javno dostupna sredinom nedelje.
Dizajniran da privuče mlađu publiku koja tu može može 'zaista da se izrazi', ali i svakoga ko želi da se poveže s prijateljima ili oko zajedničkih interesa – noplace je poput modernog MySpace sa šarenim i prilagodljivim profilima koji omogućavaju korisnicima da s prijateljima dele sve - od statusa veze do onoga što slušaju ili gledaju, čitaju, rade.
Nagoveštavajući svoj potencijal na teže dostupnom tržištu generacije Z, noplace je postao viralan pre svog javnog lansiranja zbog titule 'najdruštvenije društvene mreže' i funkcije koja korisnicima omogućava da se izraze prilagođavanjem boja svog profila. Iako generacija Z možda nije odrasla uz MySpace i sva njegova haotična prilagođavanja, još uvek postoji osećaj nostalgije za iskustvom društvenog umrežavanja koje nikada nisu imali, piše TechCrunch.
Ideja kreatora nospace-a jesta da se osigura i ponudi mesto gde ljudi mogu da prate svoje prijatelje, ali i gde mogu da pronađu nove pratitelje ili prijatelje sa kojima dele interesovanja.
Profili korisnika mogu da sadrže oznake - koje aplikacija naziva 'zvezdicama' – o interesovanjima i temama koje ih zanimaju. Na primer, korisnici mogu da dodaju svoj horoskopski znak, svoj Myers-Briggsov tip ličnosti, svoje hobije ili fandome na svoje profile, što ih onda čini vidljivima drugima. Čak ima sekciju '10 najboljih prijatelja', koji podseća na top 8 listu na MySpace-u.
Noplace, doduše, više nalikuje globalnom grupnom četu ili rivalu X-u nego na alternativu Facebooku, s obzirom na to da se fokusira na ažuriranja zasnovana na tekstu i, bar za sada, ne podržava fotografije ni video snimke.
Takođe, na noplace-u bi korisnici trebalo da dele ono što trenutno rade, a ne ono što su već radili. Ako ste u novom gradu ili gledate nastup ili slušate novi bend, to bi mogla biti vaša ažuriranja statusa. Aplikacija nudi dva feeda: jedan s vašim prijateljima i drugi globalni feed; ovdje nema privatnih profila.
Osnivačica i izvršna direktorka te društvene mreže Tifani Žong počela je da radi na noplace-u u drugoj polovini prošle godine, zajedno s timom od sedam ljudi koji rade na daljinu. Krajem prošle godine, noplace je krenuo u beta fazu samo s pozivnicom i 'slučajno je postao viralan', kažu kreatori.
"Oduvek sam volela društvene mreže, ali društvene mreže su postale sve samo ne mreže. Osećam se veoma nepovezano, zato sam odlučila kreiram mesto na kojem ljudi mogu da prate svoje prijatelje, ali i pronađu druge koji dele njihova interesovanja, utvrdila je Žong.
Aplikacija može da se besplatno preuzme na iOS-u. Planove za monetizaciju još nemaju, finansiraju se kroz investitore, a u nekoliko krugova finansiranja prikupili su ukupno 19 miliona dolara.
(b92)
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)