tiktok
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Kineska kompanija BiteDance, vlasnik TikToka, planira ukinuti stotine radnih mesta u igricama, ugasiti svoj brend za igre Nuverse te se povući iz sektora igara. BiteDance je Reutersu rekao da je odlučio restrukturirati svoje poslovanje s igrama.

Vlasnik TikToka otpustiće nekoliko stotina ljudi i odvagnuti potencijalnu prodaju postojećih naslova, rekli su ljudi upoznati s tim. Izvori su otkrili za Reuters da će BiteDance obavestiti zaposlene da prestanu raditi na neobjavljenim igrama do decembra, te će tražiti načine kako da se odreknu već lansiranih naslova. Gašenje brenda Nuverse i brojna otpuštanja označavaju najveće povlačenje BiteDancea iz nekadašnje rastuće industrije igara kojom dominira najveća svetska kompanija za igre Tencent te "manji neprijatelj" NetEase Inc.

BiteDance se ne planira vratiti na 185 milijardi dolara vredno globalno tržište videoigara, rekli su izvori za Reuters. Startup BiteDance, poznat po platformi za kratke video zapise TikTok i Douiin, postepeno je smanjio svoje ambicije u pogledu igranja, nakon što je pokušao zgrabiti tržišni udio od Tencenta. Razmatraju i prodaju Shanghai Moonton Technologi Co., studija u vlasništvu Nuversea koja je kompanija kupila za četiri milijarde dolara 2021. godine, obavestio je Bloomberg Nevs.

"Redovno pratimo svoje poslovanje i prilagođavamo se kako bismo se usredsredili na dugoročna strateška područja rasta. Nakon nedavnog pregleda, doneli smo odluku o restrukturiranju našeg poslovanja s igrama", rekao je glasnogovornik BiteDancea za Reuters.

Od prošle godine, BiteDance je počeo zatvarati interne studije i smanjivati različite poslove, nakon što je svoj fokus prebacio na osnovne delatnosti poput kratkih videa i e-trgovine. Ovaj mesec je takođe otpustio gotovo četvrtinu radnika u sektoru za virtuelnu stvarnost Pico. Jedan od najvećih hitova BiteDancea je Cristal of Atlan, akciona mobilna igra koja je debitirala uz veliku pompu tokom leta. Globalno, vlasnik TikToka izdaje hit kartašku igru Marvel Snap, koju razvija američki studio Second Dinner.

Brend casual gaminga Ohaioo, čije se igre prikazuju na Douiinu - TikTokovoj sestrinskoj aplikaciji u Kini - neće biti pogođena, kao ni igre na TikToku. Uprkos svim naporima, Tencent ostaje neosporni lider u ovoj sferi. Kompanija, koja koristi od ogromnog korisničkog prometa koji teče kroz njenu sveobuhvatnu uslugu slanja poruka VeChat, akvizicijama je prikupila sadržaj u Kini i inostranstvu, piše Tportal.
 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading