mesi
Foto: Printscreen/Foto: Printscreen/instagram


Do kraja godine svi se osvrćemo na to kako nam je proteklo prethodnih 12 meseci. Isto tako, društvene mreže koje koristimo beleže svoju godišnju statistiku, koja većini nije posebno interesantna, ali među milijardama pregleda viralnog videa možemo se naći kao jedan od ljudi koji su doprineli da publikacija postane popularna.
Viralnost je pojava kada se slika, video ili informacija brzo širi od jednog korisnika Interneta do drugog i tako stekne veliku popularnost. Reč potiče od korena reči virus, za koji znamo koliko se brzo širi, bilo da je biološki ili tehnološki.
 

Najgledaniji IouTube video u 2023

 

Jutjub je u martu ove godine popularnoj pesmi Despacito (8,3 milijarde pregleda) oduzeo titulu najgledanijeg videa. Od tada je megapopularni muzički spot i dečija pesma Babi Shark u samom vrhu najviralnije objave na ovom servisu. Pesmu za decu kreirala je južnokorejska obrazovna kompanija Pinkfong, a izvela je korejsko-američka pevačica Hope Segoine. Na platformi se pojavio 2016. godine, a nakon što je postao viralan u Aziji, ubrzo je obišao svet.

Sa ogromnih 13,8 milijardi pregleda i više od 7,5 miliona lajkova, teško je čekati da neko uskoro svrgne ovu zaraznu pesmu sa trona najgledanijih videa na Jutjubu.

Najgledaniji TikTok video u 2023

U skladu sa trendovima koji već duže vreme vladaju svetskom internet scenom, šminkeri postavljaju standarde kada su u pitanju pregledi na TikTok-u.

Estetski prijatan za oko, često i za uvo samo uz zvuke noktiju, nakvašenje četkice u prahu, istiskivanje kreme iz pakovanja, tzv. ASMR (autonomni senzorni meridijanski refleks), video zapise čišćenja i tretmana lica. nega, kao i šminka su veliki hit na ovoj društvenoj mreži.

Ove godine 23-godišnja Niadollie, šminkerka sudanskog porekla, poznata po svojim objavama na raznim društvenim mrežama, na kojima se snima kako neguje kožu, šminka se i daje savete o kozmetici. , proglašena je kraljicom smotre. Mlada talentovana TikToker u videu koji joj je ove godine doneo titulu kraljice pregleda snimljena je kako se šminka.

U videu, koji je pregledan čak 506,5 miliona puta i lajkovan 37,6 miliona puta, igra čuveni zarazni hit Grovera Vašingtona Just the Tvo of Us.

Instagram objava sa najviše lajkova

Osim što je ove godine najtraženiji fudbaler na internetu, Lionel Mesi je preuzeo prvo mesto od svog rivala Kristijana Ronalda kada je u pitanju najlajkovanija objava na Instagramu.

Prethodni rekord držao je portugalski fudbaler sa tada 42 miliona lajkova na svojoj slici, sve dok Mesi na popularnoj društvenoj mreži nije objavio fotografiju sa trofejem osvojenim na Svetskom prvenstvu u Kataru prošle godine.

Mesijeva mini-galerija u jednoj objavi sa peharom i proslavom Svetskog prvenstva sa njegovom Argentinom donela mu je neverovatnih 75,6 miliona lajkova na Instagramu i čak 2,09 miliona komentara navijača. Na internetu se stvari menjaju preko noći.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

Već danas nešto sasvim novo i nepoznato može postati viralno. Treba da znamo da je moć onoga što postaje popularno u rukama nas kao 'potrošača' društvenih mreža. Da li će se isti trendovi nastaviti i u 2024. ili nas očekuju promene u svetu društvenih mreža, saznaćemo sledeće godine.
 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading