monahinja
Foto: Printscreen/Foto: Printscreen

Italijanska televizijska reklama koja prikazuje časne sestre kako jedu grickalice umesto oltarskog hleba dok se pričešćuju kritikovana je zbog bogohuljenja od strane gnevnih članova katoličke organizacije gledalaca, preneo je Gardijan.

Reklama za Amika Chips, koja je popularna u Italiji, odvija se u manastiru i počinje tako što se monahinja sprema da se pričesti. Glavna sestra shvata da je soba prazna i puni je čipsom.

U pozadini svira Šubertova kompozicija Ave Maria, a monahinje se kreću ka oltaru, a kada prvu pričesti sveštenik, ona raširi oči i začu se škripanje. Reklama, koja se emituje na Mediasetu, najvećoj italijanskoj komercijalnoj televiziji, i nekim drugim privatnim TV mrežama, završava se tako što glavna sestra jede paketić čipsa.

Kompanija koja je napravila reklamu, Lorenco Marini Group, saopštila je da je reklama namenjena mlađim gledaocima i da ima „prepoznatljive britanske ironije”, sa namerom da „na preuveličan i provokativan način izrazi neodoljivi ukus Amika čipsa”, prenosi B92.

Međutim, iz udruženja katoličkih televizijskih gledalaca Ajart kažu da reklamu treba odmah zabraniti. Predsednik udruženja Đovani Bađo optužio je kompaniju da koristi bogohuljenje za povećanje prodaje.
 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading